-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Поточний ремонт віконних прорізів ЗДО №14 м. Коростеня Житомирської області
1. Загальну суму договору від 08.09.2025 року №196 про закупівлю послуги (надалі -Договір) Поточний ремонт віконних прорізів ЗДО №14 м. Коростеня Житомирської області» ДК 021:2015:45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи - 390 486,11 грн. (Триста дев’яносто тисяч чотириста вісімдесят шість гривень 11 копійка), без ПДВ зменшити на 17 010,53 грн. (Сімнадцять тисяч десять гривень 53 копійки).
373 475.58
UAH без ПДВ
Номер:
afb7372e70da48e8b77d31d5f426eb58
Ідентифікатор договору:
UA-2025-09-10-001721-a-c1
Замовник:
Відділ освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
02143212
-
Контактна особа:
Євгенія Білоцька +380414296283, +380414296283 osvita-kor.tender@ukr.net http://osvita-kor.at.ua/index/derzhavni_zakupivlv/0-17
-
Адреса:
11501, Україна, Житомирська область, Коростенський район, м. Коростень, вул. Грушевського, 66 Г
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ЛУГИНА ВОЛОДИМИР ВАСИЛЬОВИЧ
×
-
Код ЄДРПОУ:
2352104836
-
Адреса:
11201, Україна, Житомирська область, Ємільчинський р-н селище міського типу Ємільчине ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА будинок 22
Класифікатор ДК 021:2015:
45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Опис:
1. Загальну суму договору від 08.09.2025 року №196 про закупівлю послуги (надалі -Договір) Поточний ремонт віконних прорізів ЗДО №14 м. Коростеня Житомирської області» ДК 021:2015:45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи - 390 486,11 грн. (Триста дев’яносто тисяч чотириста вісімдесят шість гривень 11 копійка), без ПДВ зменшити на 17 010,53 грн. (Сімнадцять тисяч десять гривень 53 копійки).
Номер договору:
196
Дата підписання:
08.09.2025 09:57
Період дії договору:
08.09.2025 00:00 - 02.12.2025 00:00
Початкова сума договору:
390 486.11 UAH без ПДВ
Сума договору:
373 475.58 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Поточний ремонт віконних прорізів ЗДО №14 м. Коростеня Житомирської області
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 15.11.2025
Оплати
Платник
Одержувач
Сума
Статус
Док-ти
Відділ освіти ВКМР
IBAN:UA798201720344290405000028939
ФОП Лугина Володимир Васильович
IBAN:UA133116470000026005500389283
Сума
373475.58 UAH
Статус
Оплачений
25.11.2025 15:47
Док-ти
0
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
6441f07a5b374105b8004f3cfec3e4d5
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
1 Внести зміни до договору від 08.09.2025р. № 196 «Про надання
послуг», код згідно ДК 021:2015:45450000-6 — «Поточний ремонт віконних
прорізів ЗДО №14 м. Коростеня Житомирської області» ДК
021:2015:45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи) виклавши в
новій редакції:
- п.п.5.1. розділу 5 «Надання послуг», а саме: «Строк надання послуг
становить: до 15 листопада 2025 року
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
13.10.2025 16:51
Статус:
Опубліковано
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
4ae32d3201f14d529d341cafc71b0c7c
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
1 Внести зміни до договору від 08.09.2025р. № 196 «Про надання послуг», код згідно ДК 021:2015:45450000-6 — «Поточний ремонт віконних прорізів ЗДО №14 м. Коростеня Житомирської області» ДК 021:2015:45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи) виклавши в новій редакції:
- п. п. 9.1. розділу 9 «Строк дії Договору», а саме: «Цей договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами і діє до 2 грудня 2025 року, а щодо гарантійних зобов’язань до закінчення терміну дії гарантії.
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
24.11.2025 16:32
Статус:
Опубліковано
- Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер:
e7fa66d0ce7940c18441fa206aa6f13b
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
1. Загальну суму договору від 08.09.2025 року №196 про закупівлю послуги (надалі -Договір) Поточний ремонт віконних прорізів ЗДО №14 м. Коростеня Житомирської області» ДК 021:2015:45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи - 390 486,11 грн. (Триста дев’яносто тисяч чотириста вісімдесят шість гривень 11 копійка), без ПДВ зменшити на 17 010,53 грн. (Сімнадцять тисяч десять гривень 53 копійки).
Номер додаткової угоди:
3
Дата внесення змін до договору:
26.11.2025 16:35
Статус:
Опубліковано