• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Канцелярські товари

18 059.52 UAH з ПДВ
Номер: 03c40d0133e9490a8c00953551f6fe80
Ідентифікатор договору: UA-2025-09-10-001303-a-c1
Замовник: КУ "Трудовий архів Рівненської міської ради"
Постачальник: ТОВ "Офіс Канцелярія"
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: 3
Дата підписання: 10.09.2025 00:00
Період дії договору: 10.09.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Сума договору: 18 059.52 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 3 009.92 UAH)
Оплачено: 18 059.52 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 3 009.92 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Канцелярські товари
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 927 штука
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 33001, Україна, Рівненська область, Рівне, вул. П.Могили, 22-Б На карті