-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Поточний ремонт віконних та дверних прорізів ЗДО №21 м.Коростень Житомирської області
1. Загальну суму договору від 08.09.2025 року №195 про закупівлю послуги (надалі -Договір) Поточний ремонт віконних та дверних прорізів ЗДО №21 м. Коростень Житомирської області» ДК 021:2015:45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи -468 279,61 грн. (Чотириста шістдесят вісім тисяч двісті сімдесят дев'ять гривень 61 копійка), без ПДВ зменшити на 4 531,62 грн. (Чотири тисячі п’ятсот тридцять одна гривня 62 копійки).
463 747.99
UAH без ПДВ
Номер:
30a4f261c4eb430f86f27cf364d51e7b
Ідентифікатор договору:
UA-2025-09-10-000951-a-b1
Замовник:
Відділ освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
02143212
-
Контактна особа:
Євгенія Білоцька +380414296283, +380414296283 osvita-kor.tender@ukr.net http://osvita-kor.at.ua/index/derzhavni_zakupivlv/0-17
-
Адреса:
11501, Україна, Житомирська область, Коростенський район, м. Коростень, вул. Грушевського, 66 Г
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ЛУГИНА ВОЛОДИМИР ВАСИЛЬОВИЧ
×
-
Код ЄДРПОУ:
2352104836
-
Адреса:
11201, Україна, Житомирська область, Ємільчинський р-н селище міського типу Ємільчине ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА будинок 22
Класифікатор ДК 021:2015:
45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Опис:
1. Загальну суму договору від 08.09.2025 року №195 про закупівлю послуги (надалі -Договір) Поточний ремонт віконних та дверних прорізів ЗДО №21 м. Коростень Житомирської області» ДК 021:2015:45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи -468 279,61 грн. (Чотириста шістдесят вісім тисяч двісті сімдесят дев'ять гривень 61 копійка), без ПДВ зменшити на 4 531,62 грн. (Чотири тисячі п’ятсот тридцять одна гривня 62 копійки).
Номер договору:
195
Дата підписання:
08.09.2025 09:26
Період дії договору:
08.09.2025 00:00 - 25.11.2025 00:00
Початкова сума договору:
468 279.61 UAH без ПДВ
Сума договору:
463 747.99 UAH без ПДВ
Оплачено:
463 747.99 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Поточний ремонт віконних та дверних прорізів ЗДО №21 м.Коростень Житомирської області
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 15.11.2025
Оплати
Платник
Одержувач
Сума
Статус
Док-ти
Відділ освіти ВКМР
IBAN:UA798201720344290405000028939
ФОП Лугина Володимир Васильович
IBAN:UA133116470000026005500389283
Сума
463747.99 UAH
Статус
Оплачений
30.10.2025 15:44
Док-ти
0
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
5db8f15ae2f4491d8c3c9d54b3ef5aaf
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
1 Внести зміни до договору від 08.09.2025р. № 195 «Про надання
послуг», код згідно ДК 021:2015:45450000-6 — «Поточний ремонт
віконних та дверних прорізів ЗДО №21 м. Коростеня Житомирської
області» ДК 021:2015:45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи)
виклавши в новій редакції:
- п.п.5.1. розділу 5 «Надання послуг», а саме: «Строк надання
послуг становить: до 15 листопада 2025 року
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
13.10.2025 16:43
Статус:
Опубліковано
- Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер:
54f05ac70b824bb4b31729e6e19cf336
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
1. Загальну суму договору від 08.09.2025 року №195 про закупівлю послуги (надалі -Договір) Поточний ремонт віконних та дверних прорізів ЗДО №21 м. Коростень Житомирської області» ДК 021:2015:45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи -468 279,61 грн. (Чотириста шістдесят вісім тисяч двісті сімдесят дев'ять гривень 61 копійка), без ПДВ зменшити на 4 531,62 грн. (Чотири тисячі п’ятсот тридцять одна гривня 62 копійки).
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
24.11.2025 13:55
Статус:
Опубліковано