• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Папір А4, біндери 41мм., біндери 15мм., стікери-закладки

10 797.00 UAH без ПДВ
Номер: 78a4ae8a07eb4516b6adde13e5ba11c8
Ідентифікатор договору: UA-2025-09-09-002901-a-a1
Замовник: УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА, МІСТОБУДУВАННЯ ТА АРХІТЕКТУРИ ІЛЛІНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Постачальник: КАСЬЯНЕНКО ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: Папір А4: 200.00000 UAH без ПДВ
біндери 41мм.: 7.10000 UAH без ПДВ
біндери 15мм.: 1.80000 UAH без ПДВ
стікери-закладки: 68.00000 UAH без ПДВ
Номер договору: 24
Дата підписання: 09.09.2025 10:37
Період дії договору: 09.09.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Сума договору: 10 797.00 UAH без ПДВ

Документи

Документів не завантажено.

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір А4
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 50 штука
Період постачання 09.09.2025 - 31.12.2025
Місце постачання 22700, Україна, Вінницька область, Іллінці, Соборна,19 На карті
біндери 41мм.
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 30 штука
Період постачання 09.09.2025 - 31.12.2025
Місце постачання 22700, Україна, Вінницька область, Іллінці, Соборна,19 На карті
біндери 15мм.
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 60 штука
Період постачання 09.09.2025 - 31.12.2025
Місце постачання 22700, Україна, Вінницька область, Іллінці, Соборна,19 На карті
стікери-закладки
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 7 штука
Період постачання 09.09.2025 - 31.12.2025
Місце постачання 22700, Україна, Вінницька область, Іллінці, Соборна,19 На карті