• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

ДК 021:2015:55510000-8 - Послуги їдалень (лот 1 – Послуги з організації гарячого харчування дітей (ДК 021:2015:55511000-5 - Послуги їдалень та інших кафе закритого типу), місце надання послуг: Давидівський ліцей ім.Т.Г.Шевченка Давидівської сільської ради Львівського району Львівської області; Львівська область, Львівський район, с.Давидів, вул.Галицька, 4Б

330 495.00 UAH без ПДВ
Номер: 885e4e67043946aebcab18623e2d4159
Ідентифікатор договору: UA-2025-09-09-001799-a-a1
Замовник: ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ДАВИДІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ЛЬВІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ДАВИДІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ)
Постачальник: ФОП Солук Людмила Степанівна
Класифікатор ДК 021:2015: 55510000-8 Послуги їдаленьАналіз за цим CPV
Номер договору: 04/09-1
Дата підписання: 04.09.2025 00:00
Період дії договору: 04.09.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Початкова сума договору: 407 000.00 UAH без ПДВ
Сума договору: 330 495.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
ДК 021:2015:55510000-8 - Послуги їдалень (лот 1 – Послуги з організації гарячого харчування дітей (ДК 021:2015:55511000-5 - Послуги їдалень та інших кафе закритого типу), місце надання послуг: Давидівський ліцей ім.Т.Г.Шевченка Давидівської сільської ради Львівського району Львівської області; Львівська область, Львівський район, с.Давидів, вул.Галицька, 4Б
Код ДК 021:2015: 55510000-8 Послуги їдалень
Кількість 1 послуга
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 81151, Україна, Львівська область, Львівський район, Давидівський ліцей ім.Т.Г.Шевченка, Давидівської сільської ради Львівського району Львівської області; Львівська область, Львівський район, с.Давидів, вул.Галицька, 4Б На карті

Внесені зміни

    Номер: 682aa85ba7ff414a93749b3700f41799
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: керуючись підпунктом 1 пункту 19 Постанови КМУ від 12.10.2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та пунктом 1.5 Договору №04/09-1 від 04.09.2025 р. . (далі - Договір), уклали цю Додаткову угоду про наступне: 1. Сторони Договору погоджують зменшити обсяги закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків та загальну суму Договору на 76505,00 грн.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 09.10.2025 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
додаткова угода.pdf