• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

ДК 021:2015:55510000-8 - Послуги їдалень (лот 3 – Послуги з організації гарячого харчування дітей (ДК 021:2015:55511000-5 - Послуги їдалень та інших кафе закритого типу), місце надання послуг: Винничківська гімназія Давидівської сільської ради Львівського району Львівської області; Львівська область, Львівський район, с.Виннички, вул.Шкільна,3

36 685.00 UAH без ПДВ
Номер: e67f90b297904301ac6b9ddd3160ad91
Ідентифікатор договору: UA-2025-09-08-003818-a-b1
Замовник: ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ДАВИДІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ЛЬВІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ДАВИДІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ)
Постачальник: ФОП Мірка Сергій Богданович
Класифікатор ДК 021:2015: 55510000-8 Послуги їдаленьАналіз за цим CPV
Номер договору: 03/09-1
Дата підписання: 03.09.2025 00:00
Період дії договору: 03.09.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Початкова сума договору: 39 050.00 UAH без ПДВ
Сума договору: 36 685.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
ДК 021:2015:55510000-8 - Послуги їдалень (лот 3 – Послуги з організації гарячого харчування дітей (ДК 021:2015:55511000-5 - Послуги їдалень та інших кафе закритого типу), місце надання послуг: Винничківська гімназія Давидівської сільської ради Львівського району Львівської області; Львівська область, Львівський район, с.Виннички, вул.Шкільна,3
Код ДК 021:2015: 55510000-8 Послуги їдалень
Кількість 1 послуга
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 81151, Україна, Львівська область, Львівський район, Винничківська гімназія Давидівської сільської ради, Львівського району Львівської області; Львівська область, Львівський район, с.Виннички, вул.Шкільна,3 На карті

Внесені зміни

    Номер: 25ee637fb92542dd9aa84c7efa27e60f
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: керуючись підпунктом 1 пункту 19 Постанови КМУ від 12.10.2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», та пунктом 1.5 Договору №03/09-1 від 03.09.2025 р. (далі - Договір), уклали цю Додаткову угоду про наступне: 1. Сторони Договору погоджують зменшити обсяги закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків та загальну суму Договору на 2365,00 грн.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 08.10.2025 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
додаткова угода.pdf