• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Канцелярія

2 385.00 UAH без ПДВ
Номер: c79056f08fed46fdb135ec6cc661b90d
Ідентифікатор договору: UA-2025-09-05-003814-a-c1
Замовник: Комунальна установа "Інклюзивно-ресурсний центр Залізничного району м.Львова"
Постачальник: ФОП Омелян Мар'яна Ігорівна
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: №2101/09
Дата підписання: 04.09.2025 00:00
Період дії договору: 04.09.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Сума договору: 2 385.00 UAH без ПДВ

Документи

Документів не завантажено.

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Блокнот А5
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 10 штука
Період постачання 04.09.2025 - 31.12.2025
Місце постачання 79022, Україна, Львівська область, м.Львів, вул. Полтави П.,32 На карті
Флеш карта 64 гб
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1 штука
Період постачання 04.09.2025 - 31.12.2025
Місце постачання 79022, Україна, Львівська область, м.Львів, вул. Полтави П.,32 На карті
Книга записна А4
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 10 штука
Період постачання 04.09.2025 - 31.12.2025
Місце постачання 79022, Україна, Львівська область, м.Львів, вул. Полтави П.,32 На карті
щоденник датований
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1 штука
Період постачання 04.09.2025 - 31.12.2025
Місце постачання 79022, Україна, Львівська область, м.Львів, вул. Полтави П.,32 На карті