-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
крохмаль та крупа манна згідно коду ДК 021:2015 – 15620000-0 Крохмалі та крохмалепродукти
3 432.00
UAH без ПДВ
Номер:
14a44455c86b4fecab6dbec8afafc6cb
Ідентифікатор договору:
UA-2025-09-05-000385-a-c1
Замовник:
Відділ освіти, молоді та спорту Степанецької сільської ради об’єднаної територіальної громади Черкаської області
×
-
Код ЄДРПОУ:
41819908
-
Контактна особа:
Оксана Кузевич +380473633058 o_kuzevich1978@ukr.net http://stepanci.osv.org.ua/
-
Адреса:
19031, Україна, Черкаська область, с. Степанці, Черкаський район, вул. Героїв України, буд.10
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
САВЧЕНКО АНТОНІНА ВІЛЛІВНА
×
-
Код ЄДРПОУ:
2326506627
-
Адреса:
19020, Україна, Черкаська область, Канівський р-н село Ліпляве
Класифікатор ДК 021:2015:
15620000-0 Крохмалі та крохмалепродуктиАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю:
крохмаль: 118.00000 UAH без ПДВ
крупа манна: 30.00000 UAH без ПДВ
крупа манна: 30.00000 UAH без ПДВ
Номер договору:
54-С
Дата підписання:
05.09.2025 08:41
Період дії договору:
05.09.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Сума договору:
3 432.00 UAH без ПДВ
Документи
Документів не завантажено.
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
крохмаль
Кількість
24 кілограм
Період постачання
до 31.12.2025
Місце постачання
19031, Україна, Черкаська область, с Степанці, вул. Хмельницького Богдана, 2
На карті
крупа манна
Кількість
20 кілограм
Період постачання
до 31.12.2025
Місце постачання
19031, Україна, Черкаська область, с Степанці, вул. Хмельницького Богдана, 2
На карті
Внесені зміни
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
f89c9b7c24834920bccd424440f50967
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
1. Сторони Договору дійшли взаємної згоди внести зміни до пункту 3.1. Розділу ІІІ «Ціна та загальна сума договору», викласти в новій редакції:
«3.1. Вартість цього Договору становить 3432,00 грн (Три тисячі чотириста тридцять дві гривні 00 копійок) без ПДВ. Джерелами надходження коштів є:
- за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення харчуванням учнів закладів загальної середньої освіти – 849,60 грн (Вісімсот сорок дев’ять гривень 60 копійок) без ПДВ.
- за рахунок кошторисних призначень місцевого бюджету – 2582,40 грн (Дві тисячі п’ятсот вісімдесят дві гривні 40 копійок) без ПДВ.
Номер додаткової угоди:
№1
Дата внесення змін до договору:
06.11.2025 10:23
Статус:
Опубліковано