• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

ДК 021-2015: 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування (Розробка проектно-кошторисної документації по об'єкту: «Нове будівництво сонячної електростанції для будівель комунального закладу «Центр безпеки громадян» Авангардівської селищної ради за адресою : Одеська область,Одеський район, смт Авангард, вул. Спортивна, 20-А")

200 000.00 UAH без ПДВ
Номер: 693818b06d2448bd89c0627bd7eab349
Ідентифікатор договору: UA-2025-09-04-010478-a-b1
Замовник: Відділ капітального будівництва, житлово-комунального господарства, комунального майна Авангардівської селищної ради
Постачальник: ФОП Диконський І.О.
Класифікатор ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектуванняАналіз за цим CPV
Номер договору: 110
Дата підписання: 04.09.2025 00:00
Період дії договору: 04.09.2025 00:00 - 31.12.2026 23:59
Сума договору: 200 000.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
ДК 021-2015: 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування (Розробка проектно-кошторисної документації по об'єкту: «Нове будівництво сонячної електростанції для будівель комунального закладу «Центр безпеки громадян» Авангардівської селищної ради за адресою : Одеська область,Одеський район, смт Авангард, вул. Спортивна, 20-А")
Код ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектування
Кількість 1 робота
Період постачання до 20.12.2025
Місце постачання 67806, Україна, Одеська область, селище Авангард, вул. Нижня, 24 На карті

Внесені зміни

    Номер: 477854ad96ee4cefac526da4b52788a5
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: відповідно до пункту 14.8 Договору №110 від 04.09.2025 року (далі – Договір) уклали цю додаткову угоду про наступне: 1. У зв’язку із необхідністю додаткового часу для розробки проєктно-кошторисної документації та проходження експертизи, Сторони вирішили продовжити термін виконання робіт до 31.01.2026 року виклавши пункт 2.3 Договору в наступній редакції: «2.3. Термін виконання робіт до 31.01.2026 року відповідно Календарного графіка виконання робіт (Додаток 2)». 2. У зв’язку із продовженням терміну виконання робіт за договором, продовжити строк дії договору, виклавши пункт 13.1 Договору в наступній редакції: «13.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31 грудня 2026 року, але в будь якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань». 3. Пункт 2.1 Договору викласти в наступній редакції: «2.1.Вартість робіт по договору становить 200 000,00 грн. (Двісті тисяч гривень 00 коп.), без ПДВ. Зазначена вартість робіт по Договору входить до складу зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва: Виготовлення проектно-кошторисної документації по об'єкту: «Будівництво сонячної електростанції для будівель комунального закладу «Центр безпеки громадян» Авангардівської селищної ради за адресою : Одеська область, Овідіопольський район, смт Авангард, вул. Спортивна, 20-А. Наявні джерела фінансування вартості робіт по Договору - місцевого бюджету Авангардівської селищної ради, з них: на 2025 рік – 100,00 гривень (Сто тисяч гривень 00 копійок) у тому числі ПДВ; на 2025 рік - 100 000 грн. 00 коп. (Сто тисяч гривень 00 копійок), у тому числі ПДВ.». 4. Відповідні зміни внести в додаток 2 «Календарний графік виконання робіт» та додаток 3 «План фінансування робіт» до Договору.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 28.10.2025 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода _1 до Договору _110.pdf
    Номер: 7bd9d43a8c0b4e7f990feefa3fc98104
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: відповідно до пункту 14.8 Договору №110 від 04.09.2025 року (далі – Договір) уклали цю додаткову угоду про наступне: 1. У зв’язку із завершенням розробки проєктно-кошторисної документації та проходження експертизи, Сторони вирішили зменшити термін виконання робіт до 20.12.2025 року виклавши пункт 2.3 Договору в наступній редакції: «2.3. Термін виконання робіт до 20.12.2025 року відповідно Календарного графіка виконання робіт (Додаток 2)». 2. У зв’язку із зміною терміну виконання робіт за договором, змінити строк дії договору, виклавши пункт 13.1 Договору в наступній редакції: «13.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31 грудня 2025 року, але в будь якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань». 3. Пункт 2.1 Договору викласти в наступній редакції: «2.1.Вартість робіт по договору становить 200 000,00 грн. (Двісті тисяч гривень 00 коп.), без ПДВ. Зазначена вартість робіт по Договору входить до складу зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва: Виготовлення проектно-кошторисної документації по об'єкту: «Будівництво сонячної електростанції для будівель комунального закладу «Центр безпеки громадян» Авангардівської селищної ради за адресою : Одеська область, Овідіопольський район, смт Авангард, вул. Спортивна, 20-А. Наявні джерела фінансування вартості робіт по Договору - місцевого бюджету Авангардівської селищної ради». 4. Відповідні зміни внести в додаток 2 «Календарний графік виконання робіт» та додаток 3 «План фінансування робіт» до Договору.
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 12.12.2025 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
додаткова угода _2 до Договору _110.pdf