• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Офісне устаткування та приладдя різне(Килимок РР,Клей канцелярський)

216.00 UAH без ПДВ
Номер: ab42eb831f274d1b9f3692facad019f3
Ідентифікатор договору: UA-2025-09-04-003432-a-b1
Замовник: КУ "Центр обслуговування комунальних закладів та установ Захарівської селищної ради Роздільнянського району Одеської області"
Постачальник: ФОП"Павловський А.О."
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: 267
Дата підписання: 02.09.2025 00:00
Період дії договору: 02.09.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Сума договору: 216.00 UAH без ПДВ

Документи

Документів не завантажено.

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Килимок РР
Код ДК 021:2015: 30192000-1 Офісне приладдя
Кількість 1 штука
Період постачання 02.09.2025 - 31.12.2025
Місце постачання 66700, Україна, Одеська область, смт.Захарівка, вул.Центральна,108 На карті
Клей канцелярський
Код ДК 021:2015: 30192000-1 Офісне приладдя
Кількість 1 штука
Період постачання 02.09.2025 - 31.12.2025
Місце постачання 66700, Україна, Одеська область, смт.Захарівка, вул.Центральна,108 На карті