• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Офісне устаткування та приладдя різне

2 285.83 UAH з ПДВ
Номер: 6042a5cc4c7d45868ea94638f6e5d992
Ідентифікатор договору: UA-2025-09-03-002836-a-b1
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛЯЮЧА ЖИТЛОВА КОМПАНІЯ" ВОЛОДИМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕРВІС КАНЦЕЛЯРІЯ"
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: СК-0003013
Дата підписання: 01.09.2025 10:36
Період дії договору: 01.09.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Сума договору: 2 285.83 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 380.97 UAH)

Документи

Документів не завантажено.

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
офісне приладдя різне
Код ДК 021:2015: 30192000-1 Офісне приладдя
Кількість 44 штука
Період постачання 01.09.2025 - 31.12.2025
Місце постачання 44700, Україна, Волинська область, Володимир, Тараса Шевченка,11 На карті