• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Послуги з усунення аварій в житловому фонді м. Дніпро, Поточний ремонт по заміні вікон та дверей житлового будинку (ДК 021:2015: 45420000-7 Столярні та теслярні роботи) за адресою: вул. Василя Сидоренка, 3

Розрахунки за надані послуги проводяться Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця після підписання Сторонами Акту приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2В), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форми КБ-3) з відтермінуванням платежу до 120 календарних днів. Оплата за надані послуги здійснюється на підставі рахунку та Акту приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2В), довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форми КБ-3).

120 310.91 UAH з ПДВ
Номер: c5d4a0415990410a807d235273e722b6
Ідентифікатор договору: UA-2025-09-03-000481-a-b1
Замовник: Комунальне підприємство "Жилсервіс-5" Дніпровської міської ради
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СКС-БУД"
Класифікатор ДК 021:2015: 45420000-7 Столярні та теслярні роботиАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: Послуги з усунення аварій в житловому фонді м. Дніпро, Поточний ремонт по заміні вікон та дверей житлового будинку (ДК 021:2015: 45420000-7 Столярні та теслярні роботи) за адресою: вул. Василя Сидоренка, 3: 120 310.91000 UAH з ПДВ
Опис: Розрахунки за надані послуги проводяться Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця після підписання Сторонами Акту приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2В), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форми КБ-3) з відтермінуванням платежу до 120 календарних днів. Оплата за надані послуги здійснюється на підставі рахунку та Акту приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2В), довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форми КБ-3).
Номер договору: 163
Дата підписання: 29.08.2025 08:55
Період дії договору: 29.08.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Початкова сума договору: 125 907.96 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 20 984.66 UAH)
Сума договору: 120 310.91 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 20 051.82 UAH)
Оплачено: 120 310.91 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 20 051.82 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з усунення аварій в житловому фонді м. Дніпро, Поточний ремонт по заміні вікон та дверей житлового будинку (ДК 021:2015: 45420000-7 Столярні та теслярні роботи) за адресою: вул. Василя Сидоренка, 3
Код ДК 021:2015: 45420000-7 Столярні та теслярні роботи
Кількість 1 послуга
Період постачання 29.08.2025 - 30.11.2025
Місце постачання 49069, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, проспект Богдана Хмельницького буд.14 На карті

Внесені зміни

    Номер: 3d3c98a21c7144b6b44f09c774f6bba4
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 22.09.2025 08:22
    Статус:
    Опубліковано
xls
ДЦ до ДУ дог.163.xls
xls
_ДФ_ до ДУ Дог.163.xls
xls
Додаток №3.xls
doc
ДОДАТКОВА УГОДА.doc
pdf
ДУ 1 до дог 163.pdf
p7s
sign.p7s