-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Розроблення (виготовлення) проектно-кошторисної документації, включаючи проходження експертизи на капітальний ремонт по об’єкту: «Капітальний ремонт санітарних кімнат II- IV поверху з влаштуванням місць для людей з ООП в Комунальному закладі професійної (професійно-технічної) освіти "Київський професійний коледж технологій та дизайну" м. Київ, пров. Куренівський,4» (ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектування)
44 517.00
UAH без ПДВ
Номер:
f642764d6a2341e595305ee1732c0dc5
Ідентифікатор договору:
UA-2025-09-02-006907-a-c1
Замовник:
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ПРОФЕСІЙНОЇ (ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ) ОСВІТИ «КИЇВСЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ КОЛЕДЖ ТЕХНОЛОГІЙ ТА ДИЗАЙНУ»
×
-
Код ЄДРПОУ:
05536751
-
Контактна особа:
Анастасія Селяк +380443395301 tender_0553675111@ukr.net
-
Адреса:
04073, Україна, Київська область, м. Київ, провулок Куренівський, 4
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
Гончарук Роман Романович
×
-
Код ЄДРПОУ:
2610901559
-
Адреса:
03110, Україна, м. Київ, м. Київ, вулиця Пироговського будинок 3 квартира 210
Класифікатор ДК 021:2015:
71320000-7 Послуги з інженерного проектуванняАналіз за цим CPV
Номер договору:
17
Дата підписання:
01.09.2025 13:55
Період дії договору:
01.09.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Сума договору:
44 517.00 UAH без ПДВ
Причини розірвання договору:
1. Сторони дійшли взаємної згоди цією Додатковою угодою достроково розірвати (припинити) дію Договору № 17 від 01 вересня 2025 року (далі - Договір) у зв’язку з уточненнями проектних рішень. 2. З 30 жовтня 2025 року зобов'язання Сторін, що виникли з Договору, припиняються, і Сторони не вважають себе пов'язаними будь-якими правами та обов'язками, що виникли за Договором. 3. Сторони підтверджують, що станом на день укладення цієї Угоди Виконавцем не було надано послугу, а Замовником не було здійснено оплати.
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Розроблення (виготовлення) проектно-кошторисної документації, включаючи проходження експертизи на капітальний ремонт по об’єкту: «Капітальний ремонт санітарних кімнат II- IV поверху з влаштуванням місць для людей з ООП в Комунальному закладі професійної (професійно-технічної) освіти "Київський професійний коледж технологій та дизайну" м. Київ, пров. Куренівський,4»
Кількість
1 робота
Період постачання
до 31.10.2025
Місце постачання
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
e1da83f5bc0b4078ad346ac0f613d942
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
1. Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору № 17 від 01 вересня 2025 року. 2. Змінити п. 4.1 Договору та викласти його в наступній редакції:«4.1. Виконавець зобов'язаний:- розпочати виконання Робіт протягом 7 (семи) календарних днів з дати укладення Договору:- виконати Роботи не пізніше 31 жовтня 2025 року, з дати укладення Договору».
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
29.09.2025 15:47
Статус:
Опубліковано