• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Розроблення (виготовлення) проектно-кошторисної документації, включаючи проходження експертизи на капітальний ремонт по об’єкту: «Капітальний ремонт санітарних кімнат II- IV поверху з влаштуванням місць для людей з ООП в Комунальному закладі професійної (професійно-технічної) освіти "Київський професійний коледж технологій та дизайну" м. Київ, пров. Куренівський,4» (ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектування)

44 517.00 UAH без ПДВ
Номер: f642764d6a2341e595305ee1732c0dc5
Ідентифікатор договору: UA-2025-09-02-006907-a-c1
Замовник: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ПРОФЕСІЙНОЇ (ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ) ОСВІТИ «КИЇВСЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ КОЛЕДЖ ТЕХНОЛОГІЙ ТА ДИЗАЙНУ»
Постачальник: Гончарук Роман Романович
Класифікатор ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектуванняАналіз за цим CPV
Номер договору: 17
Дата підписання: 01.09.2025 13:55
Період дії договору: 01.09.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Сума договору: 44 517.00 UAH без ПДВ
Причини розірвання договору: 1. Сторони дійшли взаємної згоди цією Додатковою угодою достроково розірвати (припинити) дію Договору № 17 від 01 вересня 2025 року (далі - Договір) у зв’язку з уточненнями проектних рішень. 2. З 30 жовтня 2025 року зобов'язання Сторін, що виникли з Договору, припиняються, і Сторони не вважають себе пов'язаними будь-якими правами та обов'язками, що виникли за Договором. 3. Сторони підтверджують, що станом на день укладення цієї Угоди Виконавцем не було надано послугу, а Замовником не було здійснено оплати.

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Розроблення (виготовлення) проектно-кошторисної документації, включаючи проходження експертизи на капітальний ремонт по об’єкту: «Капітальний ремонт санітарних кімнат II- IV поверху з влаштуванням місць для людей з ООП в Комунальному закладі професійної (професійно-технічної) освіти "Київський професійний коледж технологій та дизайну" м. Київ, пров. Куренівський,4»
Код ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектування
Кількість 1 робота
Період постачання до 31.10.2025
Місце постачання

Внесені зміни

    Номер: e1da83f5bc0b4078ad346ac0f613d942
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору № 17 від 01 вересня 2025 року. 2. Змінити п. 4.1 Договору та викласти його в наступній редакції:«4.1. Виконавець зобов'язаний:- розпочати виконання Робіт протягом 7 (семи) календарних днів з дати укладення Договору:- виконати Роботи не пізніше 31 жовтня 2025 року, з дати укладення Договору».
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 29.09.2025 15:47
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ №1 до договору №17 від 01.09.2025.pdf
p7s
sign.p7s