• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Послуги з організації гарячого харчування учнів в закладах загальної середньої освіти Перегінської селищної ради (кейтеринг): Лот №2 Сливківська гімназія Перегінської селищної ради.

166 600.00 UAH без ПДВ
Номер: d56310dfec794faea2eafc53b87d5f44
Ідентифікатор договору: UA-2025-09-01-007336-a-c1
Замовник: ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ПЕРЕГІНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Постачальник: ФОП Халус Петро Васильович
Класифікатор ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послугиАналіз за цим CPV
Номер договору: 278
Дата підписання: 01.09.2025 00:00
Період дії договору: 01.09.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Сума договору: 166 600.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з організації гарячого харчування учнів в закладах загальної середньої освіти Перегінської селищної ради (кейтеринг): Лот №2 Сливківська гімназія Перегінської селищної ради.
Код ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги
Кількість 1 послуга
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 77671, Україна, Івано-Франківська область, с. Сливки, вул. Шевченка, 157 На карті

Внесені зміни

    Номер: a7181946517f4be3b85217fd36665eeb
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Сторони домовились внести зміни до Договору №278 від 01.09.2025р., а саме: викласти в новій редакції реквізити Замовника
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 24.10.2025 00:00
    Статус:
    Опубліковано