-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
«Послуги з організації гарячого харчування учнів закладів загальної середньої освіти Пасічнянської сільської ради (учнів початкових класів відповідно до Постанови КМУ від 20.12.2024 року №1456 «Про затвердження Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення харчуванням учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти» у розмірі 70 % з державного бюджету місцевим бюджетам та 30% за рахунок співфінансування коштів з місцевого бюджету та учнів пільгових категорій 5-11 класів за рахунок коштів місцевого бюджету)» ЛОТ 13 - Послуги з організації гарячого харчування для дітей у філії Пасічнянського ліцею «Пасічнянська початкова школа №3» Пасічнянської сільської ради Кейтерингові послуги ДК 021:2015 – 55520000-1 (відповідний код ДК 021:2015:55523100-3 Послуги з організації шкільного харчування)
27 000.00
UAH без ПДВ
Номер:
77028c55813346f398996fee76c850d9
Ідентифікатор договору:
UA-2025-08-29-010054-a-c1
Замовник:
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ПАСІЧНЯНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
44067043
-
Контактна особа:
Пуканюк Анастасія Степанівна 380964759761 nastyapukanuk@gmail.com
-
Адреса:
78432, Україна, Івано-Франківська область, с. Пасічна, вул.Галечко С., будинок 127
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ФОП Мітик Марія Василівна
×
-
Код ЄДРПОУ:
2214024869
-
Адреса:
78432, Україна, Івано-Франківська область, с. Пасічна, Софії Галечко, 19
Класифікатор ДК 021:2015:
55520000-1 Кейтерингові послугиАналіз за цим CPV
Номер договору:
203
Дата підписання:
29.08.2025 00:00
Період дії договору:
29.08.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Початкова сума договору:
40 500.00 UAH без ПДВ
Сума договору:
27 000.00 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Учні початкових класів (1-4 клас)
Кількість
600 послуга
Період постачання
29.08.2025 - 31.10.2025
Внесені зміни
- Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер:
e077c8417a69459281e2205869bd6c07
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Сторони дійшли згоди зменшити обсяги закупівлі послуг з організації гарячого харчування учнів початкових класів на 300 послуг та учнів 5-11 класів на - послуг та зменшити суму Договору на 13 500,00 грн. та викласти п. 2.2.1., п.3.1. Договору в такій редакції:
"п.2.2.1. Кількість/ обсяг послуг, які надаються за цим Договором становлять:
- 600 послуг для учнів початкових класів відповідно до Постанови КМУ від 20.12.2024 року №1456 "Деякі питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення харчування учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти у 2025 році"
- - послуг для учнів пільгових категоріій 5-11 класів за рахунок коштів місцевого бюджету)"
"п.3.1. Ціна Договору становить 27 000,00 гривень без ПДВ (двадцять сім тисяч гривень 00 коп.)
18 900,00 грн.- 70% з державного бюджету місцевим бюджетам на закупівлю послуг харчування для учнів початкових класів відповідно до Постанови КМУ від 20.12.2024 року №1456 "Про затвердження порядку надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення харчування учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти ".
8100,00 грн. - 30% за рахунок співфінансування коштів з місцевого бюджету на закупівлю послуг харчування для учнів початкових класів відповідно до Постанови КМУ від 20.12.2024 року №1456 "Про затвердження порядку надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення харчування учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти ".
- -за рахунок коштів місцевого бюджету для учнів пільгових категорій 5-11 класів.
Усі інші умови Договору залишаються незмінними.
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
06.11.2025 00:00
Статус:
Опубліковано