• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Влаштування фундаменту під когенераційну установку по об’єкту: «Реконструкція системи електропостачання котельні з влаштуванням точки підключення когенераційної установки напругою 0,4кВ за адресою: вул. Комунальників, 4-А в м.Чернівці"

261 850.40 UAH без ПДВ
Номер: 943dff24b1604985a4e12cb8fe7b65ac
Ідентифікатор договору: UA-2025-08-29-009050-a-b1
Замовник: МКП "Чернівцітеплокомуненерго"
Постачальник: КЕРДЕЙ КАТЕРИНА ВАЛЕРІЇВНА
Класифікатор ДК 021:2015: 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботиАналіз за цим CPV
Номер договору: 281
Дата підписання: 29.08.2025 16:00
Період дії договору: 29.08.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Сума договору: 261 850.40 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Влаштування фундаменту під когенераційну установку по об’єкту: «Реконструкція системи електропостачання котельні з влаштуванням точки підключення когенераційної установки напругою 0,4кВ за адресою: вул. Комунальників, 4-А в м.Чернівці"
Код ДК 021:2015: 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи
Кількість 1 робота
Період постачання до 30.09.2025
Місце постачання 58018, Україна, Чернівецька область, м.Чернівці, вул. Комунальників, 4-а На карті

Внесені зміни

    Номер: 4af6bf5a95634d5aa6605ebe3c7bd813
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 30.09.2025 17:00
    Статус:
    Опубліковано