• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Молоко свіже 3,2%, Молоко згущене з цукром 8,5 %

6 506.54 UAH без ПДВ
Номер: 5d75f5abd89a40958bffc5ebd64188a3
Ідентифікатор договору: UA-2025-08-29-003171-a-a1
Замовник: Комунальний заклад "Хмільницький ліцей №2 Хмільницької міської ради"
Постачальник: КІРГАН ГАЛИНА АНДРІЇВНА
Класифікатор ДК 021:2015: 15510000-6 Молоко та вершкиАналіз за цим CPV
Номер договору: №130
Дата підписання: 29.08.2025 11:24
Період дії договору: 29.08.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Початкова сума договору: 6 540.28 UAH без ПДВ
Сума договору: 6 506.54 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Молоко свіже
Код ДК 021:2015: 15510000-6 Молоко та вершки
Кількість 29.7 літр
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 22000, Україна, Вінницька область, м. Хмільник, Столярчука, 29 На карті
Молоко згущене з цукром 8,5 %
Код ДК 021:2015: 15510000-6 Молоко та вершки
Кількість 29 кілограм
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 22000, Україна, Вінницька область, м. Хмільник, Столярчука, 29 На карті

Внесені зміни

    Номер: 16f77b4dc7bd468e98fdb912ce1d9d51
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ХМІЛЬНИЦЬКИЙ ЛІЦЕЙ №2 ХМІЛЬНИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ», надалі – «далі - Замовник», в особі директора Олександра Сергійовича МАРЧУКА, що діє на підставі Статуту з одного боку, та Фізична особа підприємець Кірган Галина Андріївна в особі Кірган Галини Андріївни, що діє на підставі витягу ЄДР «далі – Постачальник», з іншої сторони, в подальшому разом іменуються «Сторони», а кожна окремо «Сторона», керуючись ст. 652, 653, 654, ч.1 ст. 651 Цивільного кодексу України, Законом України 922-VIII «Про публічні закупівлі», Постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022 р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», та умовами Договору, уклали цю Додаткову Угоду до Договору про постачання продуктів харчування №130 від 29.08.2025 року (далі - Договір), про наступне: 1. Сторони дійшли взаємної згоди цією Додатковою угодою достроково припинити дію Договору, підставою для припинення договору є частина першої статті 651 та частини першої статті 652 Цивільного кодексу України. 2. Сторони підтверджують, що станом на дату укладення цієї Додаткової угоди Постачальник здійснив поставку, а Замовник прийняв продукти харчування, які були своєчасно та в повному обсязі оплачені Замовником відповідно до здійснених замовлень. 3. З метою приведення умов Договору у відповідність до фактичних обсягів споживання, Сторони досягли згоди щодо зменшення погодженого обсягу постачання відповідних продуктів харчування. 4. У зв’язку з викладеними вище обставинами, Сторони дійшли згоди про зменшення загальної суми Договору на 33,74 грн (без ПДВ). 5. Загальна сума договору на дату підписання цієї Додаткової угоди становить 6506,54 грн. (без ПДВ) 6. Сторони підтверджують, що всі зобов’язання за договором виконані, взаємні претензії відсутні. 7. З моменту набрання чинності цієї Додаткової угоди решта зобов'язань Сторін, що виникли з зазначеного вище Договору, припиняються, і Сторони не вважають себе пов'язаними будь-якими правами та обов'язками, що виникли із Договору. 8. Додаткова угода укладена у двох оригінальних примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної зі Сторін та є невід’ємною частиною Договору.
    Номер додаткової угоди: №1
    Дата внесення змін до договору: 06.11.2025 08:26
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ Молоко №1.pdf
p7s
sign.p7s