• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Утилізація будівельного сміття при виконанні аварійно - відновлювальних робіт по об’єкту: «Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) будівлі А-3 та будівлі «Г» (тиру), з улаштуванням споруди цивільного захисту, Балаклійського ліцею № 4 Балаклійської міської ради Харківської області, за адресою: Харківська область, Ізюмський район, місто Балаклія, вулиця Гагаріна, будинок 14»

259 342.20 UAH з ПДВ
Номер: d95587b178ea4ec78c9141d4942903ee
Ідентифікатор договору: UA-2025-08-28-008885-a-b1
Замовник: ВІДДІЛ ОСВІТИ БАЛАКЛІЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Постачальник: ПП "БФ "ПРОМТЕКС"
Класифікатор ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттямАналіз за цим CPV
Номер договору: 125
Дата підписання: 28.08.2025 00:00
Період дії договору: 06.06.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Сума договору: 259 342.20 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 43 223.70 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Утилізація будівельного сміття при виконанні аварійно - відновлювальних робіт по об’єкту: «Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) будівлі А-3 та будівлі «Г» (тиру), з улаштуванням споруди цивільного захисту, Балаклійського ліцею № 4 Балаклійської міської ради Харківської області, за адресою: Харківська область, Ізюмський район, місто Балаклія, вулиця Гагаріна, будинок 14»
Код ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Кількість 1 робота
Період постачання 28.08.2025 - 31.12.2025
Місце постачання Відповідно до документації

Внесені зміни

    Номер: 3464cea6e275472aa2431dd66280feb8
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Внести зміни та викласи в новій редакції п.п.4,1 п.4 та п.п.9 .1 п.9 Договору
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 29.09.2025 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Дод угод 1 дог 125 від 28.28.25 0611310 3132.pdf
p7s
sign.p7s