• Запит (ціни) пропозицій
  • КЕП

НУШ Комплект мультимедійного обладнання. Тип 3: Інтерактивна панель 75" з ОС на базі Android, без ПК модуля, мобільний стенд

634 410.00 UAH з ПДВ
Номер: eaacb41a77144239872eaeb1edddedeb
Ідентифікатор договору: UA-2025-08-25-011772-a-c1
Замовник: Відділ освіти Оліївської сільської ради Житомирського району Житомирської області
Постачальник: ТОВ "ТЕХНО ГАЛАКТИКА"
Класифікатор ДК 021:2015: 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнанняАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: Інтерактивна панель 1-Vision 75, мобільний стенд: 75 525.00000 UAH з ПДВ
Номер договору: 342
Дата підписання: 02.09.2025 11:46
Період дії договору: 02.09.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Сума договору: 634 410.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 105 735.00 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Інтерактивна панель 1-Vision 75, мобільний стенд
Код ДК 021:2015: 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Кількість 7 штука
Період постачання до 01.11.2025
Місце постачання 12402, Україна, Житомирська область, Оліївка, Леоніда Ступницького,68 На карті

Внесені зміни

    Номер: 44aa9af2c71d4abd86a734e622104cb1
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Сторони дійшли взаємної згоди продовжити строк поставки товару до 01.11 2025 року відповідно підпункту 4 пункту 19 Особливостей, затверджених постановою КМУ №1178: продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов'язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин, що стричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Враховуючи вищевикладене,п.5.1 договору викласти в наступній редакції: "5.1. Товар повинен бути переданий Учасником Замовнику до 01.11.2025 року включно."
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 17.09.2025 15:18
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ 1 Договору 342.pdf
p7s
sign.p7s