• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Меблі різні

114 727.98 UAH з ПДВ
Номер: 2c7ea0bdac3f411699fefa20f11c946b
Ідентифікатор договору: UA-2025-08-27-005558-a-c1
Замовник: Головне управління Національної поліції в Чернівецькій області
Постачальник: ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "ЧЕРКАСЬКЕ УЧБОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО УКРАЇНСЬКОГО ТОВАРИСТВА СЛІПИХ"
Класифікатор ДК 021:2015: 39150000-8 Меблі та приспособи різніАналіз за цим CPV
Номер договору: 325
Дата підписання: 22.08.2025 12:03
Період дії договору: 22.08.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Сума договору: 114 727.98 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 19 121.33 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Комплект меблів для керівника
Код ДК 021:2015: 39150000-8 Меблі та приспособи різні
Кількість 1 штука
Період постачання до 15.10.2025
Місце постачання
Стіл президії для класу 2852x1120x750MM
Код ДК 021:2015: 39150000-8 Меблі та приспособи різні
Кількість 1 штука
Період постачання до 15.10.2025
Місце постачання
Стелаж для майна 2700x460x2500мм
Код ДК 021:2015: 39150000-8 Меблі та приспособи різні
Кількість 2 штука
Період постачання до 15.10.2025
Місце постачання
Стелаж для майна 3850x460x2500MM
Код ДК 021:2015: 39150000-8 Меблі та приспособи різні
Кількість 1 штука
Період постачання до 15.10.2025
Місце постачання

Внесені зміни

    Номер: 599872b0a0764555bf8fcb823f988120
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 18.09.2025 12:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ 1 до 325.pdf
p7s
sign.p7s