-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Офісне устаткування та приладдя різне для архівування документів, згідно CPV за ДК 021:2015 код 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
23 970.00
UAH з ПДВ
Номер:
e03cec9d6a7b40e9aa0d864a6996e839
Ідентифікатор договору:
UA-2025-08-27-005315-a-c1
Замовник:
АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН СПЕЦІАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
×
-
Код ЄДРПОУ:
08588642
-
Контактна особа:
Дмитренко Ірина Володимирівна 380507480859 i.v.dmytrenko@dsns.gov.ua
-
Адреса:
84313, Україна, Донецька область, Краматорськ
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Бумвест"
×
-
Код ЄДРПОУ:
23702466
-
Адреса:
01103, Україна, Київська область, Київ, вул. Михайла Бойчука, 18-А
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору:
82
Дата підписання:
25.08.2025 00:00
Період дії договору:
25.08.2025 00:00 - 15.12.2025 00:00
Сума договору:
23 970.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 3 995.00 UAH)
Оплачено:
23 970.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 3 995.00 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Бокс архівний
Кількість
400 штука
Період постачання
до 25.08.2025
Папка архівна з планками для підшивання документів
Кількість
110 штука
Період постачання
до 25.08.2025
Папка із зав’язками
Кількість
300 штука
Період постачання
до 25.08.2025
Папка картонна «справа»
Кількість
400 штука
Період постачання
до 25.08.2025
Папка – швидкозшивач "СПРАВА"
Кількість
500 штука
Період постачання
до 25.08.2025
Нитки для прошивки документів
Кількість
9 штука
Період постачання
до 25.08.2025
Оплати
Платник
Одержувач
Сума
Статус
Док-ти
АРЗ СП ГУ ДСНС України у Донецькій обл
IBAN:UA468201720343181006200017877
ТОВ "БУМВЕСТ"
IBAN:UA113052990000026005046210636
Сума
23970.00 UAH
Статус
Оплачений
09.09.2025 11:07
Док-ти
0
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
5c1d644d53d44155a430cd06c95ce304
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю (підпункт 4 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затвердженні постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами).
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
25.08.2025 00:00
Статус:
Опубліковано