• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

ДК 021:2015 код 71247000-1 Нагляд за будівельними роботами. (Технічний нагляд та роботи з виконання окремих функцій Замовника по об'єкту : "ДК 021:2015 (CPV) : 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація. Капітальний ремонт (проведення робіт з підготовки до опалювального сезону та здійснення заходів з енергозбереження) заміна вікон та дверей житлового будинку за адресою: вулиця Івана Микитенка, 23 у Дніпровському районі міста Києва")

5 111.93 UAH з ПДВ
Номер: abf4229e3511431dbdc53d48463cd64b
Ідентифікатор договору: UA-2025-08-26-009733-a-a1
Замовник: Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м.Києва"
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНЖЕНЕР СЕРВІС ПЛЮС»
Класифікатор ДК 021:2015: 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послугиАналіз за цим CPV
Номер договору: 645
Дата підписання: 26.08.2025 00:00
Період дії договору: 26.08.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Початкова сума договору: 5 135.66 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 855.94 UAH)
Сума договору: 5 111.93 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 851.99 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
ДК 021:2015 код 71247000-1 Нагляд за будівельними роботами. (Технічний нагляд та роботи з виконання окремих функцій Замовника по об'єкту : "ДК 021:2015 (CPV) : 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація. Капітальний ремонт (проведення робіт з підготовки до опалювального сезону та здійснення заходів з енергозбереження) заміна вікон та дверей житлового будинку за адресою: вулиця Івана Микитенка, 23 у Дніпровському районі міста Києва")
Код ДК 021:2015: 71247000-1 Нагляд за будівельними роботами
Кількість 1 робота
Період постачання до 30.09.2025
Місце постачання Відповідно до документації

Внесені зміни

    Номер: 1f462e767a03454ea4c018719b7fdc08
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Сторони, відповідно до пп. 1 пункту 19 Особливостей, пп. 3.4.3. Договору уклали цю Додаткову угоду № 1 (далі по тексту - Додаткова угода) до Договору про надання послуг зі здійснення технічного нагляду та окремих функцій Замовника № 645 від 26 серпня 2025 року (далі по тексту - Договір), про таке: 1. Сторони домовились зменшити загальну вартість Договору на 23,73 грн.( Двадцять три гривні 73 копійки) відповідно до фактично виконаних робіт та пункт 2.1. Договору № 645 від 26 серпня 2025 р. викласти в наступній редакції: «2.1. Ціна цього договору становить 5 111,93 грн. (П'ять тисяч сто одинадцять гривень 93 копійок), в тому числі ПДВ 20% - 851,99 грн. (Вісімсот п'ятдесят одна гривня 99 копійок)».
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 15.09.2025 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ №1 від 15.09.2025 Договір №645.pdf
p7s
sign.p7s