• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Технічний нагляд за виконанням робіт на об'єкті: Капітальний ремонт підвального приміщення подвійного призначення із захисними властивостями Родатицького навчально-виховного комплексу І-ІІІ ступенів «заклад загальної середньої освіти – заклад дошкільної освіти» Городоцької міської ради Львівської області в с. Родатичі, вул. Шевченка, 42 (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - (CPV):71240000-2 - Архітектурні та планувальні послуги)

18 500.00 UAH без ПДВ
Номер: cfae7be333c84793bc0f7c964193fd95
Ідентифікатор договору: UA-2025-08-26-004062-a-b1
Замовник: Гуманітарне управління Городоцької міської ради Львівської області
Постачальник: ФОП Добощак Роман Богданович
Класифікатор ДК 021:2015: 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послугиАналіз за цим CPV
Номер договору: 025-505
Дата підписання: 25.08.2025 00:00
Період дії договору: 25.08.2025 00:00 - 31.12.2026 23:59
Сума договору: 18 500.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Технічний нагляд за виконанням робіт на об'єкті: Капітальний ремонт підвального приміщення подвійного призначення із захисними властивостями Родатицького навчально-виховного комплексу І-ІІІ ступенів «заклад загальної середньої освіти – заклад дошкільної освіти» Городоцької міської ради Львівської області в с. Родатичі, вул. Шевченка, 42 (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - (CPV):71240000-2 - Архітектурні та планувальні послуги)
Код ДК 021:2015: 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги
Кількість 1 робота
Період постачання до 31.01.2026
Місце постачання 81521, Україна, Львівська область, с.Родатичі, вул.Шевченка, 42 На карті

Внесені зміни

    Номер: 9fd631aa43dd40459a0182dde764af36
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: виправлення технічної помилки
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 26.08.2025 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
протокол про тех.помилку №2.pdf