• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Виконання робіт з розроблення проектно-кошторисної документації по об’єкту "Капітальний ремонт (проведення робіт з підготовки до опалювального сезону та здійснення заходів з енергозбереження) покрівлі житлового будинку за адресою: вулиця Миколи Кибальчича, 16 у Дніпровському районі міста Києва" (ДК 021:2015 (CPV) : 71320000-7 Послуги з інженерного проектування)

46 992.00 UAH з ПДВ
Номер: 5f3de2644c454047a1623be804a57156
Ідентифікатор договору: UA-2025-08-25-007622-a-c1
Замовник: Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м.Києва"
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТРОЙ ГРАНД"
Класифікатор ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектуванняАналіз за цим CPV
Номер договору: 627
Дата підписання: 25.08.2025 00:00
Період дії договору: 25.08.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Сума договору: 46 992.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 7 832.00 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Виконання робіт з розроблення проектно-кошторисної документації по об’єкту "Капітальний ремонт (проведення робіт з підготовки до опалювального сезону та здійснення заходів з енергозбереження) покрівлі житлового будинку за адресою: вулиця Миколи Кибальчича, 16 у Дніпровському районі міста Києва" (ДК 021:2015 (CPV) : 71320000-7 Послуги з інженерного проектування)
Код ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектування
Кількість 1 робота
Період постачання до 30.10.2025
Місце постачання Відповідно до документації

Внесені зміни

    Номер: d84672d103d84c4382884db557b20df6
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: керуючись Цивільним кодексом України та відповідно до пункту 2.3 Розділу 2 Договору № 627 від 25 серпня 2025 року на виконання робіт з розроблення проектно-кошторисної документації (далі Договір) склали цю Додаткову угоду № 1 (далі - Додаткова угода) до Договору про наступне: 1. Сторони погодилися викласти в новій редакції пункт 2.1. Розділу 2 Договору, а саме: «Термін викопаним робіт: Початок: 25.08.2025 року; Закінчення: 30.10.2025 року.» 2. Додаток до Договору Календарний план - викласти у новій редакції, що додасться. 3. Всі інші умови Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов'язання.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 07.10.2025 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ № 1 від 07.10.25 до договору № 627.pdf
p7s
sign.p7s