-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Електронні комунікаційні послуги (послуги інтернет-провайдерів за користування інтернетом)
1.Керуючись п.1 ст.651 ЦКУ, викласти п.8.5 Договору: «Оплата наданих Послуг здійснюється Замовником на підставі акту наданих Послуг (надалі – Акт), шляхом перерахування коштів на рахунок Виконавця протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання Акту, в межах планових асигнувань. Розрахунки за надані послуги за грудень місяць проводяться не пізніше 25.12.2025 р., після отримання і підписання акту про надання послуг і рахунку-фактури.» 2.Ця ДУ набирає чинності з моменту її підписання.
7 000.00
UAH з ПДВ
Номер:
ab980be2b365486ea0a7145c71b149ed
Ідентифікатор договору:
UA-2025-08-25-003011-a-c1
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Апостолівський центр первинної медико-санітарної допомоги" Апостолівської міської ради Апостолівського району Дніпропетровської області
×
-
Код ЄДРПОУ:
37836978
-
Контактна особа:
Юлія Мазна +380565696517, +380677640602 office_acpmsd@ukr.net
-
Адреса:
53800, Україна, Дніпропетровська область, Апостолівський р-н, м. Апостолове, вул. Медична, 63
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВІ ТЕХНОЛОГІЇ-1"
×
-
Код ЄДРПОУ:
41963063
-
Адреса:
53400, Україна, Дніпропетровська область, місто Марганець, ВУЛИЦЯ САДОВА будинок 7 квартира 2
Класифікатор ДК 021:2015:
72410000-7 Послуги провайдерівАналіз за цим CPV
Опис:
1.Керуючись п.1 ст.651 ЦКУ, викласти п.8.5 Договору:
«Оплата наданих Послуг здійснюється Замовником на підставі акту наданих Послуг (надалі – Акт), шляхом перерахування коштів на рахунок Виконавця протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання Акту, в межах планових асигнувань. Розрахунки за надані послуги за грудень місяць проводяться не пізніше 25.12.2025 р., після отримання і підписання акту про надання послуг і рахунку-фактури.»
2.Ця ДУ набирає чинності з моменту її підписання.
Номер договору:
487685/25
Дата підписання:
25.08.2025 11:03
Період дії договору:
25.08.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Сума договору:
7 000.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 1 166.67 UAH)
Документи
Документів не завантажено.
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги інтернет-провайдерів за користування Інтернетом, (код ДК 021:2015:72410000-7 Послуги провайдерів) за адреою: Дніпропетровська обл.Апостолвський р-н, с.Нива Трудова, вул. Шевченка, 3
Кількість
1 послуга
Період постачання
01.06.2025 - 31.12.2025
Внесені зміни
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
1441f9b217564b84980da48316b32235
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
1. Керуючись п.1 ст.651 ЦКУ, Сторони дійшли згоди викласти п.8.5 Договору в новій редакції: (додається).
«Оплата наданих Послуг здійснюється Замовником на підставі акту наданих Послуг (надалі – Акт), шляхом перерахування коштів на рахунок Виконавця протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання Акту, в межах планових асигнувань. Розрахунки за надані послуги за грудень місяць проводяться не пізніше 25.12.2025 р., після отримання і підписання акту про надання послуг і рахунку-фактури.»
2.Ця Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання Сторонами та скріплення печатками Сторін і діє протягом строку дії Договору..
3.Дана угода є невід’ємною частиною Договору, укладена в двох автентичних примірниках, кожен з яких має однакову юридичну силу, - по одному для кожної Сторони.
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
29.10.2025 13:53
Статус:
Опубліковано