• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

канцелярські товари

5 834.00 UAH без ПДВ
Номер: 4e7deff8df0143f78b03057b8a09afd9
Ідентифікатор договору: UA-2025-08-22-010246-a-c1
Замовник: КП Центр культури та дозвілля "Райдуга" Сутисківської селищної ради
Постачальник: ФОП Новак Ірина Олександрівна
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: набір канцтоварів 4-х предметний: 66.00000 UAH без ПДВ
фотопапір А 4: 6.50000 UAH без ПДВ
плівка для ламінування А 4: 7.50000 UAH без ПДВ
Номер договору: 19/25
Дата підписання: 22.08.2025 00:00
Період дії договору: 22.08.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Сума договору: 5 834.00 UAH без ПДВ

Документи

Документів не завантажено.

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
набір канцтоварів 4-х предметний
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 85 штука
Період постачання до 29.08.2025
Місце постачання 23320, Україна, Вінницька область, селище Сутиски, вул. Єгоровича 3 На карті
фотопапір А 4
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 16 штука
Період постачання до 29.08.2025
Місце постачання 23320, Україна, Вінницька область, селище Сутиски, вул. Єгоровича 3 На карті
плівка для ламінування А 4
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 16 штука
Період постачання до 29.08.2025
Місце постачання 23320, Україна, Вінницька область, селище Сутиски, вул. Єгоровича 3 На карті