• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Канцелярські товари

5 541.68 UAH без ПДВ
Номер: 4b7d5d580eae47f88a30d54fed7cd919
Ідентифікатор договору: UA-2025-08-21-009266-a-c1
Замовник: Фінансове управління виконавчого комітету Ковельської міської ради
Постачальник: ЦИПЛЮК СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: 6
Дата підписання: 19.08.2025 15:20
Період дії договору: 19.08.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Сума договору: 5 541.68 UAH без ПДВ
Оплачено: 5 541.68 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
журнал-вхідної кореспонденції, папір А4, папка вітальна, скоби №24
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 53 штука
Період постачання 19.08.2025 - 21.08.2025
Місце постачання 45000, Україна, Волинська область, м.Ковель, вул.С.Бандери, 5 На карті