• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Код ДК 021:2015 72220000-3 Консультаційні послуги з питань систем та з технічних питань (доступ та забезпечення функціонування облікових записів офіційних поштових скриньок)

960.00 UAH з ПДВ
Номер: ff0eeb01f5e2437fbddf1f2e6c2aadd3
Ідентифікатор договору: UA-2025-08-21-008691-a-b1
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство "Одеський обласний центр екстреної медичної допомоги і медицини катастроф" Одеської обласної ради"
Постачальник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНИЙ ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНИЙ ЦЕНТР"
Класифікатор ДК 021:2015: 72220000-3 Консультаційні послуги з питань систем та з технічних питаньАналіз за цим CPV
Номер договору: 99-НП/2025
Дата підписання: 20.08.2025 11:00
Період дії договору: 20.08.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Сума договору: 960.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 160.00 UAH)

Документи

Документів не завантажено.

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Підтримка функціонування корпоративної поштової скриньки в домені @od.gov.ua, 1 (одна) шт від 100 до 500 Мб
Код ДК 021:2015: 72220000-3 Консультаційні послуги з питань систем та з технічних питань
Кількість 6 місяць
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 65026, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул.Гаванна,1 На карті
Підтримка функціонування індивідуальної поштової скриньки в домені @od.gov.ua,1 (одна) шт від 50 до 500 Мб
Код ДК 021:2015: 72220000-3 Консультаційні послуги з питань систем та з технічних питань
Кількість 6 місяць
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 65026, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул.Гаванна,1 На карті