• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Технічне обслуговування комп'ютерної техніки з тестуванням та отриманням заключення про технічний стан)

Виконавець зобов’язується надати Замовникові послуги з технічного обслуговування комп’ютерної техніки з тестуванням та отриманням заключення про технічний стан (далі – послуги), згідно з кошторисом (Додатку №2 цього Договору), що є невід’ємною частиною цього Договору, а Замовник – прийняти і оплатити такі послуги. Оплата послуг Замовником на підставі Договору та акту приймання-передачі наданих послуг, буде здійснена Державною казначейською службою відповідно черговості визначеною постановою Кабінету Міністрів України від 9 червня 2021 р. № 590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану» зі змінами та доповненнями. Сторони дійшли згоди, що у разі відсутності коштів на рахунках Замовника у випадку неналежного фінансування з Державного бюджету України або невідкриття бюджетних асигнувань чи відкриття не у повному обсязі, а також оплата Казначейською службою послуг згідно з вимогами постанови КМУ від 09.06.2021 № 590 (зі змінами), затримка платежів за цим Договором не може розцінюватись як несплата і не може бути підставою для нарахування штрафних санкцій та притягнення Замовника до відповідальності відповідно до умов чинного законодавства.

17 066.00 UAH без ПДВ
Номер: 7312c3f8e7f640988ec44662e007986c
Ідентифікатор договору: UA-2025-08-21-008020-a-a1
Замовник: Національний музей мистецтв імені Богдана та Варвари Ханенків
Постачальник: ФОП Драч Володимир Володимирович
Класифікатор ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної технікиАналіз за цим CPV
Опис: Виконавець зобов’язується надати Замовникові послуги з технічного обслуговування комп’ютерної техніки з тестуванням та отриманням заключення про технічний стан (далі – послуги), згідно з кошторисом (Додатку №2 цього Договору), що є невід’ємною частиною цього Договору, а Замовник – прийняти і оплатити такі послуги. Оплата послуг Замовником на підставі Договору та акту приймання-передачі наданих послуг, буде здійснена Державною казначейською службою відповідно черговості визначеною постановою Кабінету Міністрів України від 9 червня 2021 р. № 590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану» зі змінами та доповненнями. Сторони дійшли згоди, що у разі відсутності коштів на рахунках Замовника у випадку неналежного фінансування з Державного бюджету України або невідкриття бюджетних асигнувань чи відкриття не у повному обсязі, а також оплата Казначейською службою послуг згідно з вимогами постанови КМУ від 09.06.2021 № 590 (зі змінами), затримка платежів за цим Договором не може розцінюватись як несплата і не може бути підставою для нарахування штрафних санкцій та притягнення Замовника до відповідальності відповідно до умов чинного законодавства.
Номер договору: 12/08/2025
Дата підписання: 20.08.2025 17:00
Період дії договору: 20.08.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Сума договору: 17 066.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Технічне обслуговування комп'ютерної техніки з тестуванням та отриманням заключення про технічний стан)
Код ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість 1 послуга
Період постачання 20.08.2025 - 30.09.2025
Місце постачання 01004, Україна, м. Київ, вул. Терещенківська, 15-17 На карті

Внесені зміни

    Номер: 8f7cbc1575ed41fb8ab2302d677d2bac
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: У зв'язку зі зміною в реквізитах замовника сторони домовились Розділ 11 Договору викласти в новій редакції.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 25.08.2025 18:00
    Статус:
    Опубліковано
PDF
дод уг Драч (1).PDF
PDF
дод уг Драч (1).PDF
p7s
sign.p7s