• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Технічний нагляд за проведенням робіт на об’єкті: «Капітальний ремонт частини будівлі ******* м. Хмільник (коригування) (друга черга)». * Примітка: Уточнювальний код за ДК 021: 2015 (CPV) - 71521000-6 Послуги з нагляду за будівельними майданчиками. *Застереження: Безпосередня інформація (відомості) про місцезнаходження, адреси та/або місце розташування об'єктів будівництва, інших об’єктів, відносно яких виконуються роботи та/або надаються послуги, або куди постачаються товари приховані в планах, оголошеннях, тендерних документаціях, протоколах, договорах, додатках до договорів, додаткових угодах та в інших документах, що оприлюднюються для вільного доступу, оскільки така інформація (відомості) є чутливою, та такою, що може загрожувати національній/громадській безпеці та порядку, може призвести до загрози життю та здоров'ю людей, або створити умови для диверсій чи терористичних актів, загрожує безпеці об’єктів критичної інфраструктури (підстава: п. 3(8) Прикінцевих та перехідних положень Закону, п. п. 4, 18, 27 Особливостей).

1. Викласти підпункт 3.2.2. Договору в наступній редакції: «3.2.2. У 2025 році оплата наданих Послуг здійснювалась із Державного бюджету в сумі 39 160,00 грн, без ПДВ.». 2.Викласти пункт 8.1. Договору в наступній редакції: «8.1. Цей договір набуває чинності з моменту підписання і діє до 31.12.2025 року, але в будь-якому разі до повного виконання сторонами своїх зобов'язань». 3. Додаток 1 до Договору «Календарний план надання послуг зі здійснення технічного нагляду» викласти в новій редакції

39 160.00 UAH без ПДВ
Номер: e2033e4e1eb849f1bf986bb113482eb1
Ідентифікатор договору: UA-2025-08-15-009688-a-c1
Замовник: КВАРТИРНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНИЙ ВІДДІЛ МІСТА ВІННИЦЯ
Постачальник: Фізична особа підприємець Штомпка Святослав Миколайович
Класифікатор ДК 021:2015: 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робітАналіз за цим CPV
Опис: 1. Викласти підпункт 3.2.2. Договору в наступній редакції: «3.2.2. У 2025 році оплата наданих Послуг здійснювалась із Державного бюджету в сумі 39 160,00 грн, без ПДВ.». 2.Викласти пункт 8.1. Договору в наступній редакції: «8.1. Цей договір набуває чинності з моменту підписання і діє до 31.12.2025 року, але в будь-якому разі до повного виконання сторонами своїх зобов'язань». 3. Додаток 1 до Договору «Календарний план надання послуг зі здійснення технічного нагляду» викласти в новій редакції
Номер договору: 10097
Дата підписання: 14.08.2025 00:00
Період дії договору: 14.08.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Сума договору: 39 160.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
1. Роботи з виконання функцій контролю та технічного нагляду за будівельними роботами на Об’єкті: «Капітальний ремонт частини будівлі ******* м. Хмільник (коригування) (друга черга)». * Примітка: Уточнювальний код за ДК 021: 2015 (CPV) - 71521000-6 Послуги з нагляду за будівельними майданчиками.*Застереження:Безпосередня інформація (відомості) про місцезнаходження, адреси та/або місце розташування об'єктів будівництва, інших об’єктів, відносно яких виконуються роботи та/або надаються послуги, або куди постачаються товари приховані в планах, оголошеннях, тендерних документаціях, протоколах, договорах, додатках до договорів, додаткових угодах та в інших документах, що оприлюднюються для вільного доступу, оскільки така інформація (відомості) є чутливою, та такою, що може загрожувати національній/громадській безпеці та порядку, може призвести до загрози життю та здоров'ю людей, або створити умови для диверсій чи терористичних актів, загрожує безпеці об’єктів критичної інфраструктури (підстава: п. 3(8) Прикінцевих та перехідних положень Закону, п. п. 4, 18, 27 Особливостей).
Код ДК 021:2015: 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт
Кількість 1 послуга
Період постачання до 20.12.2025
Місце постачання 22000, Україна, Вінницька область, м. Хмільник На карті

Внесені зміни

    Номер: b9f5a2582c684e1f88e907f3c04bc225
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Сторони, керуючись ст. 651, ст. 654 Цивільного кодексу України, у зв'язку з затвердженням плану капітального ремонту на 2025 рік та отриманням кошторисних призначень, Сторони домовились перенести виконання робіт з 2026 року на 2025 рік на суму 10680,00 грн., уклали дану додаткову угоду до Договору про здійснення технічного нагляду №10097 від 14.08.2025 року (надалі - Договір) про наступне: 1.Викласти підпункт 3.2.2 Договору в наступній редакції: «3.2.2. У 2025 році оплата наданих Послуг здійснювалась із Державного бюджету в сумі 39 160,00 грн (Тридцять дев'ять тисяч сто шістдесят гривень ОО копійок), без ПДВ.». 2.Викласти пункт 8. 1 Договору в наступній редакції: «8.1. Цей договір набуває чинності з моменту підписання і діє до 31.12.2025 року, але в будь-якому разі до повного виконання сторонами своїх зобов'язань». 3. Додаток 1 до Договору «Календарний план надання послуг зі здійснення технічного нагляду» викласти в новій редакції, що є Додатком № І до цієї додаткової угоди.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 08.10.2025 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
- ДУ №1 08.10.2025 до Дог. ТН10097 14.08.2025.pdf
p7s
sign.p7s