• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Код ДК 021: 2015 - 39160000-1 - Шкільні меблі (Столи для лінгвістичного кабінету та стінка для облаштування навчального простору)

194 321.00 UAH без ПДВ
Номер: fad70cddbbd043ec97467008b5ba0a57
Ідентифікатор договору: UA-2025-08-15-004398-a-c1
Замовник: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ КРОПИВНИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Постачальник: ЧАБАНЕНКО ВАЛЕРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ
Класифікатор ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні мебліАналіз за цим CPV
Номер договору: 1361
Дата підписання: 13.08.2025 11:54
Період дії договору: 13.08.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Сума договору: 194 321.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Стіл лінгвістичний, двомісний
Код ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі
Кількість 22 штука
Період постачання до 20.09.2025
Місце постачання 25022, Україна, Кіровоградська область, м.Кропивницький, Заклади управління освіти Кропивницької міської ради На карті
Стіл лінгвістичний для вчителя
Код ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі
Кількість 3 штука
Період постачання до 20.09.2025
Місце постачання 25022, Україна, Кіровоградська область, м.Кропивницький, Заклади управління освіти Кропивницької міської ради На карті
Стінка
Код ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі
Кількість 3 штука
Період постачання до 20.09.2025
Місце постачання 25022, Україна, Кіровоградська область, м.Кропивницький, Заклади управління освіти Кропивницької міської ради На карті

Внесені зміни

    Номер: 4e31ad0a1a8144beb2aa3ae3093f70a2
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 28.08.2025 14:03
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ №1 до договору №1361 від 13.08.2025.pdf
p7s
sign.p7s