• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Офісне устаткування та приладдя різне

12 600.00 UAH з ПДВ
Номер: a01c1f00af7640e3ace3aa3e44538875
Ідентифікатор договору: UA-2025-08-12-006044-a-a1
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство "Клінічний перинатальний центр Пресвятої Діви Марії" Сумської міської ради
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "С.Т.В.ЛТД"
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: 191
Дата підписання: 12.08.2025 12:00
Період дії договору: 12.08.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Сума договору: 12 600.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 600.00 UAH)

Документи

Документів не завантажено.

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Офісне устаткування та приладдя різне
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 75 пачка
Період постачання 12.08.2025 - 31.12.2025
Місце постачання 40022, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Троїцька, 20 На карті