• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Роботи по створенню проектної документації: «Капітальний ремонт даху їдальні та переходу до їдальні Охтирської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 2 за адресою: м. Охтирка, пров. Сумський, 35. (коригування)»

37 727.00 UAH без ПДВ
Номер: d021a847799d438781bcfb53df041457
Ідентифікатор договору: UA-2025-08-11-003792-a-b1
Замовник: Управління капітального будівництва та житлово-комунального господарства Охтирської міської ради
Постачальник: Фізична особа-підприємець Бездідько Євгеній Анатолійович
Класифікатор ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектуванняАналіз за цим CPV
Номер договору: 134
Дата підписання: 07.08.2025 00:00
Період дії договору: 07.08.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Сума договору: 37 727.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Роботи по створенню проектної документації: «Капітальний ремонт даху їдальні та переходу до їдальні Охтирської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 2 за адресою: м. Охтирка, пров. Сумський, 35. (коригування)»
Код ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектування
Кількість 1 робота
Період постачання до 31.08.2025
Місце постачання 42700, Україна, Сумська область, м. Охтирка, Відповідно до документації На карті

Внесені зміни

    Номер: 3d14fd208a994d3997e8915e88677bda
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Сторони домовились внести зміни до Договору, а саме: 1.1. Викласти пункт 2.4. в новій редакції наступного змісту: «2.4. Розрахунки за виконані роботи здійснюються відповідно до Плану фінансуваня робіт (Додаток № 6), у порядку, встановленому Бюджетним кодексом України, за рахунок коштів бюджету Охтирської МТГ за фактом виконаних робіт згідно з рахунком та Актом здачі-приймання виконаних проєктних, науково-проєктних, вишукувальних та додаткових робіт, після підписання його Сторонами протягом 15 банківських днів з відстроченням платежу до 30 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за виконані роботи здійснюються протягом 10 банківських днів з дати отримання Замовником коштів для оплати виконаних робіт на свій реєстраційний рахунок. План фінансування складається та погоджується Сторонами Договору.»
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 22.08.2025 00:00
    Статус:
    Опубліковано