• Запит (ціни) пропозицій
  • КЕП

Панелі світлодіодні

43 125.00 UAH без ПДВ
Номер: 8ab4b7cfe608422591d03af32d4f0e67
Ідентифікатор договору: UA-2025-08-05-005028-a-c1
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ"
Постачальник: ФОП "ГИРИЧ ВОЛОДИМИР МИКОЛАЙОВИЧ"
Класифікатор ДК 021:2015: 31520000-7 Світильники та освітлювальна арматураАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: LED Панель VARGO 72W 595х595 6500K: 431.25000 UAH без ПДВ
Номер договору: 188/2025
Дата підписання: 12.08.2025 10:25
Період дії договору: 12.08.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Сума договору: 43 125.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
LED Панель VARGO 72W 595х595 6500K
Код ДК 021:2015: 31520000-7 Світильники та освітлювальна арматура
Кількість 100 штука
Період постачання до 03.10.2025
Місце постачання 79013, Україна, Львівська область, Львів, вул. Київська, 31 На карті

Внесені зміни

    Номер: eb9aad29aa4049b2a421b458db86124c
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: продовження строку виконання зобов’язань
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 04.09.2025 16:06
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ1.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: db439beb016a42d29ba86d43e07e1f13
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Продовження строку виконання зобов’язань
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 25.09.2025 15:14
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ2.pdf
p7s
sign.p7s