• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

«Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту №14436, за адресою: вул. Романа Шухевича, 32А, м. Кривий Ріг, Дніпропетровської області»

7 320 607.10 UAH з ПДВ
Номер: 044f72064f1d43ce86f0b65673469ed0
Ідентифікатор договору: UA-2025-08-08-004663-a-c1
Замовник: Управління капітального будівництва виконкому Криворізької міської ради
Постачальник: Товариство з обмеженою відповідальністю «САПСАН-КР»
Класифікатор ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту №14436, за адресою: вул. Романа Шухевича, 32А, м. Кривий Ріг, Дніпропетровської області»: 7 320 607.10000 UAH з ПДВ
Номер договору: 08/08
Дата підписання: 08.08.2025 11:53
Період дії договору: 08.08.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Початкова сума договору: 7 426 448.30 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 1 225 702.30 UAH)
Сума договору: 7 320 607.10 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 1 208 062.10 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
«Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту №14436, за адресою: вул. Романа Шухевича, 32А, м. Кривий Ріг, Дніпропетровської області»
Код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Кількість 1 робота
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 50053, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Романа Шухевича, 32А На карті

Внесені зміни

    Номер: 7705f636eb934d1595cf0ba5527aaca9
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Сторони прийшли до згоди зменшити Договірну ціну на 36 992,40 грн. з ПДВ, бюджетні зобов’язання на 2025 рік зменшуються на 36 992,40 грн. з ПДВ, викласти пункт 9 Договору в наступній редакції. 2. Сторони домовились внести зміни у Додаток №1, Додаток №2, Додаток №3, Додаток №4 до Договору, виклавши їх у новій редакції.
    Номер додаткової угоди: 08/08-2
    Дата внесення змін до договору: 16.09.2025 10:25
    Статус:
    Опубліковано
docx
Додаток №1.docx
doc
dod.ugoda08.08.2.doc
docx
Додаток №2.docx
docx
Додаток №4.docx
docx
Додаток №3.docx
pdf
dod.ugoda08.08.2.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 611bd899d8e64935897b61683a03847c
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Сторони прийшли до згоди зменшити Договірну ціну на 68 848,80 грн. з ПДВ, бюджетні зобов’язання на 2025 рік зменшуються на 68 848,80 грн. з ПДВ, викласти пункт 9 Договору в наступній редакції. 2. Сторони домовились внести зміни у Додаток №1, Додаток №2, Додаток №3, Додаток №4 до Договору, виклавши їх у новій редакції.
    Номер додаткової угоди: 08/08-3
    Дата внесення змін до договору: 19.09.2025 14:08
    Статус:
    Опубліковано
docx
Додаток №1.docx
docx
Додаток №3.docx
docx
Додаток №2.docx
doc
dod.ugoda08.08.3.doc
docx
Додаток №4.docx
pdf
Додаткова угода 08.08.3.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 385a17f2354c4d448ca6a72129f17be5
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Відповідно до підпункту 4 пункту 19 Постанови від 12 жовтня 2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами та пунктів , 71, 72, 87.4 Договору, Сторони домовились продовжити строк дії виконання зобов’язань щодо виконання робіт виклавши пункт 4 Договору у новій редакції
    Номер додаткової угоди: 08/08-6
    Дата внесення змін до договору: 19.12.2025 23:59
    Статус:
    Опубліковано
pdf
dod.ugoda08.08.6.pdf
doc
dod.ugoda08.08.6.doc
p7s
sign.p7s