• Запит (ціни) пропозицій
  • КЕП

Інтерактивні панелі НУШ

411 000.00 UAH без ПДВ
Номер: e8df84ed09e44938a070757e51df938e
Ідентифікатор договору: UA-2025-08-05-002981-a-c1
Замовник: Відділ освіти Володарської селищної ради
Постачальник: ФОП "РЕВЕНКО ІРИНА ІГОРІВНА"
Класифікатор ДК 021:2015: 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнанняАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: Інтерактивна панель iBoard 65" (IB IP 65 А14N), OPS ПК PCiB iB i5-13/8/256GB (PCIB13-i5-8/256), настінне кріплення: 137 000.00000 UAH без ПДВ
Номер договору: 81
Дата підписання: 12.08.2025 00:00
Період дії договору: 12.08.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Сума договору: 411 000.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Інтерактивна панель iBoard 65" (IB IP 65 А14N), OPS ПК PCiB iB i5-13/8/256GB (PCIB13-i5-8/256), настінне кріплення
Код ДК 021:2015: 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Кількість 3 штука
Період постачання до 31.10.2025
Місце постачання 09301, Україна, Київська область, Білоцерківський р-н, заклади освіти підпорядковані відділу освіти Володарської селищної ради На карті

Внесені зміни

    Номер: ff1ec4e30e464ec5a51e5f34b8d8c272
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Відділ освіти Володарської селищної ради, в особі Рафальської Валентини Леонідівни, що діє на підставі Положення (далі - Замовник), з однієї сторони, та Фізична особа-підприємець Ревенко Ірина Ігорівна яка діє на підставі Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 23.10.2024р. №238993733737 (далі – Постачальник) з іншої сторони, разом Сторони, з урахуванням листа від Постачальника, керуючись статтями 525, 598, 651 та 653 Цивільного кодексу України, пунктом 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», а також пунктом 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022р. № 1178 (зі змінами), на підставі пункту 5.2 Договору з урахуванням звернення від Постачальника у вигляді листа .№ 4011/1 від 29.10.2025 р., уклали цю додаткову угоду №1 (далі – Додаткова угода) до Договору про закупівлю № 81 від 12.08.2025р. (далі – Договір) про наступне: Сторони дійшли згоди продовжити термін поставки товару до 15.11.2025р. та внести відповідні зміни в Договір: 1. Викласти пункт 5.1. в новій редакції: Строк поставки товару - з дати підписання Договору до 15.11.2025 року.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 30.10.2025 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Д.у. 1.pdf
docx
Лист продовження терміну поставки (1).docx
pdf
2_5292231124146226362 (1).pdf