• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Прибирання місць загального користування (громадські роботи)

Перерахування Замовником коштів Виконавцю здійснюється за фактично виконані роботи на підставі акту прийому виконаних робіт, підписаного уповноваженими представниками обох сторін та довідки про вартість виконаних робіт, підписаного уповноваженими представниками обох сторін на протязі 30 календарних днів, з дати підписання акту, за умови наявності коштів на рахунку Замовника.

58 083.75 UAH без ПДВ
Номер: d716f8c8b72c47beaf31ff17d069474d
Ідентифікатор договору: UA-2025-08-06-008771-a-c1
Замовник: Управління житлово-комунального господарства Світловодської міської ради
Постачальник: Комунальне підприємство "Житлосервіс 2012"
Класифікатор ДК 021:2015: 90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулицьАналіз за цим CPV
Опис: Перерахування Замовником коштів Виконавцю здійснюється за фактично виконані роботи на підставі акту прийому виконаних робіт, підписаного уповноваженими представниками обох сторін та довідки про вартість виконаних робіт, підписаного уповноваженими представниками обох сторін на протязі 30 календарних днів, з дати підписання акту, за умови наявності коштів на рахунку Замовника.
Номер договору: № 75/25
Дата підписання: 04.08.2025 00:00
Період дії договору: 04.08.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Початкова сума договору: 149 053.87 UAH без ПДВ
Сума договору: 58 083.75 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Прибирання місць загального користування (громадські роботи)
Код ДК 021:2015: 90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць
Кількість 1 послуга
Період постачання 04.08.2025 - 29.08.2025
Місце постачання 27501, Україна, Кіровоградська область, Світловодськ, вул. Світловодської МТГ На карті

Внесені зміни

    Номер: 88ee76dee0c444c2834396502bf077f4
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Номер додаткової угоди: № 1/75
    Дата внесення змін до договору: 28.08.2025 10:00
    Статус:
    Опубліковано
PDF
Додаткова №1-75.PDF
pdf
Прот. УО додаткова № 1-75.pdf
p7s
sign.p7s