-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Додаткові роботи "Виконання функцій служби замовника (включаючи технічний нагляд) по об’єкту "Реконструкція та технічне переоснащення полігону твердих побутових відходів № 5 в с. Підгірці Обухівського району Київської області." (Коригування)
2 366 309.14
UAH з ПДВ
Номер:
6107ddd2b3e84769a2ffcc0f41c4d929
Ідентифікатор договору:
UA-2025-08-06-006130-a-a1
Замовник:
Приватне акціонерне товариство "Київспецтранс"
×
-
Код ЄДРПОУ:
02772037
-
Контактна особа:
Анжела Булавіна +30675501033 zakupku.kst@gmail.com https://kst.in.ua/
-
Адреса:
Україна
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦІАЛІЗОВАНА ДЕРЖАВНА ЕКСПЕРТНА ОРГАНІЗАЦІЯ-ЦЕНТРАЛЬНА СЛУЖБА УКРАЇНСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ БУДІВЕЛЬНОЇ ЕКСПЕРТИЗИ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
35691621
-
Адреса:
Україна
Класифікатор ДК 021:2015:
71000000-8 Архітектурні, будівельні, інженерні та інспекційні послугиАналіз за цим CPV
Номер договору:
00-0271/07-25/ТН
Дата підписання:
05.08.2025 13:35
Період дії договору:
05.08.2025 00:00 - 31.12.2026 00:00
Сума договору:
2 366 309.14 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 394 384.86 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Додаткові роботи "Виконання функцій служби замовника (включаючи технічний нагляд) по об’єкту "Реконструкція та технічне переоснащення полігону твердих побутових відходів № 5 в с. Підгірці Обухівського району Київської області." (Коригування)
Кількість
1 робота
Період постачання
до 31.12.2026
Внесені зміни
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
617d9cd863b64bb08d60db3c791c1c91
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
1. Відповідно до затверджених обсягів фінансування капітальних видатків Програми економічного і соціального розвитку м.Києва на 2024–2026 роки по об’єкту «Реконструкція та технічне переоснащення полігону твердих побутових відходів №5 в с.Підгірці Обухівського району Київської області» (Коригування) станом на «29» вересня 2025 р., в порядку та на умовах, визначених Договором, Сторони домовилися доповнити Розділ 13 Договору Додатком 2 (План фінансування робіт).
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
29.09.2025 11:41
Статус:
Опубліковано
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
219555f17ae94d129375aa960deab3fb
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
1. Відповідно до затверджених обсягів фінансування капітальних видатків Програми економічного і соціального розвитку м.Києва на 2024–2026 роки по об’єкту «Реконструкція та технічне переоснащення полігону твердих побутових відходів №5 в с.Підгірці Обухівського району Київської області» (Коригування) (далі – Об’єкт) станом на « 23» грудня 2025 р., у зв’язку з перенесенням строку виконання будівельних робіт на Об’єкті, в порядку та на умовах, визначених Договором, Сторони домовилися:
1.1. Змінити та викласти у наступній редакції пункт 4.4 Розділу 4 Договору:
«4.4. Бюджетні зобов’язання за Договором виникають у разі наявності та в межах передбачених бюджетних асигнувань, а оплата здійснюється в межах фактичного надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника, а саме:
– у 2025 році відповідно до рішення Київської міської ради від 05.12.2024 р. №426/10234 «Про бюджет міста Києва на 2025 рік» сума бюджетних зобов’язань становить 1 848 765 (Один мільйон вісімсот сорок вісім тисяч сімсот шістдесят п’ять) гривень 30 копійок, у т.ч. ПДВ 20% – 308 127 (Триста вісім тисяч сто двадцять сім) гривень 55 копійок;
– у 2026 році сума бюджетних зобов’язань становитиме 517 543 (П’ятсот сімнадцять тисяч п’ятсот сорок три) гривні 84 копійки, у т.ч. ПДВ 20% – 86 257 (Вісімдесят шість тисяч двісті п’ятдесят сім) гривень 31 копійка, після затвердження Бюджету міста Києва на 2026 рік.»
1.2. Викласти п.11.1 Розділу 11 Договору в новій редакції:
«11.1. Цей Договір набирає чинності з дати його підписання уповноваженими представниками сторін та діє до 31 грудня 2026 р., але у будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.»
1.3. Внести зміни до Додатку 2 Договору (План фінансування робіт) та викласти його у новій редакції.
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
23.12.2025 13:26
Статус:
Опубліковано