• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Придбання товару, а саме: папір А4 500 листів, відповідно до ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне

2 420.00 UAH без ПДВ
Номер: 54c4cd2232c9481082ceb2597780508d
Ідентифікатор договору: UA-2025-08-05-000442-a-b1
Замовник: Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Лозівської міської ради
Постачальник: ФОП Рохман Марина Миколаївна
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: 51
Дата підписання: 04.08.2025 00:00
Період дії договору: 04.08.2025 00:00 - 31.08.2025 00:00
Сума договору: 2 420.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір А4 листів
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 11 пачка
Період постачання до 31.08.2025
Місце постачання 64605, Україна, Харківська область, Лозова, вул. Дикого, будинок 6 На карті