-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Послуги з технічного нагляду та контролю за виконанням будівельних робіт по об’єкту: «Поточний ремонт асфальтового покриття (благоустрій) внутрішньоквартальних проїздів за адресою: в’їзд просп. Червоної Калини, між просп. Червоної Калини, 18-20 (дитяча полікліника)(проїзд) (в’їзд просп. Володимира Маяковського, між просп. Володимира Маяковського, 18-20 (дитяча полікліника) (проїзд)) у Деснянському районі м. Києва», згідноДК 021:2015 - 71520000-9 - Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт
4 775.00
UAH без ПДВ
Номер:
b98a4b659f7449c6b6675fef58a36fd7
Ідентифікатор договору:
UA-2025-08-01-007505-a-a1
Замовник:
Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Деснянського району м. Києва
×
-
Код ЄДРПОУ:
39605452
-
Контактна особа:
Аміров Дмитро Ібрагімович 380445159374 kkdesntender@ukr.net
-
Адреса:
02217, Україна, Київська область, Київ, Закревського, 15
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ФОП Гольдрін Сергій Вікторович
×
-
Код ЄДРПОУ:
2961501254
-
Адреса:
65098, Україна, Одеська область, Одеса, вулиця, Житкова, 19.
Класифікатор ДК 021:2015:
71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робітАналіз за цим CPV
Номер договору:
7152/04-2025
Дата підписання:
01.08.2025 10:00
Період дії договору:
01.08.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Початкова сума договору:
4 833.79 UAH без ПДВ
Сума договору:
4 775.00 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з технічного нагляду та контролю за виконанням будівельних робіт по об’єкту: «Поточний ремонт асфальтового покриття (благоустрій) внутрішньоквартальних проїздів за адресою: в’їзд просп. Червоної Калини, між просп. Червоної Калини, 18-20 (дитяча полікліника)(проїзд) (в’їзд просп. Володимира Маяковського, між просп. Володимира Маяковського, 18-20 (дитяча полікліника) (проїзд)) у Деснянському районі м. Києва», згідноДК 021:2015 - 71520000-9 - Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт
Кількість
1 послуга
Період постачання
01.08.2025 - 31.12.2025
Місце постачання
01001, Україна, м. Київ, в’їзд просп. Червоної Калини, між просп. Червоної Калини, 18-20 (дитяча полікліника)(проїзд) (в’їзд просп. Володимира Маяковського, між просп. Володимира Маяковського, 18-20 (дитяча полікліника) (проїзд))
На карті
Внесені зміни
- Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Номер:
9105175a13554a42ae831c413e0e0ffa
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі», Постанови КМУ від 12.10.2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», з урахуванням вимог Постанови КМУ від 01.02.2009 року № 668 дійшли згоди та уклали цю додаткову угоду № 2 (далі - Додаткова угода) до Договору від 01.08.2025 № 7152/04-2025 на здійснення технічного нагляду, по об’єкту: «Поточний ремонт асфальтового покриття (благоустрій) внутрішньоквартальних проїздів за адресою: в’їзд просп. Червоної Калини, між просп. Червоної Калини, 18-20 (дитяча полікліника)(проїзд) (в’їзд просп. Володимира Маяковського, між просп. Володимира Маяковського, 18-20 (дитяча полікліника) (проїзд)) у Деснянському районі м. Києва», згідно ДК 021:2015 - 71520000-9 - Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт», про наступне:
1. Сторони дійшли згоди за результатами виконаних робіт, зменшити вартість договору на 58,79 грн. (П'ятдесят вісім гривень 79 копійок) та викласти п. 3.1. у новій редакції:
«3.1. Вартість інженерно - організаційних робіт з технічного нагляду встановлюється у розмірі не більше 1,5 % від вартості будівельно-монтажних робіт згідно зведеного кошторисного розрахунку по Об’єкту і складає 4 775,00 грн. (Чотири тисячі сімсот сімдесят п'ять гривень 00 копійок), без ПДВ, згідно додатку №1 до Договору».
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
19.09.2025 10:00
Статус:
Опубліковано