• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

послуги з технічного нагляду та контролю за виконанням будівельних робіт по об’єкту: «Поточний ремонт асфальтового покриття (благоустрій) внутрішньоквартальних проїздів за адресою: в’їзд від просп. Червоної Калини, 17-21-а до просп. Червоної Калини, 17а (проїзд) (в’їзд відпросп. Володимира Маяковського, 17-21-а до просп. Володимира Маяковського, 17а (проїзд)) у Деснянському районі м. Києва», згідно ДК 021:2015 - 71520000-9 - Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

2 931.54 UAH без ПДВ
Номер: ade27c78004042c08fed129d61ce9373
Ідентифікатор договору: UA-2025-08-01-007220-a-a1
Замовник: Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Деснянського району м. Києва
Постачальник: ФОП Гольдрін Сергій Вікторович
Класифікатор ДК 021:2015: 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робітАналіз за цим CPV
Номер договору: 7152/03-2025
Дата підписання: 01.08.2025 10:00
Період дії договору: 01.08.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Початкова сума договору: 2 970.18 UAH без ПДВ
Сума договору: 2 931.54 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
послуги з технічного нагляду та контролю за виконанням будівельних робіт по об’єкту: «Поточний ремонт асфальтового покриття (благоустрій) внутрішньоквартальних проїздів за адресою: в’їзд від просп. Червоної Калини, 17-21-а до просп. Червоної Калини, 17а (проїзд) (в’їзд відпросп. Володимира Маяковського, 17-21-а до просп. Володимира Маяковського, 17а (проїзд)) у Деснянському районі м. Києва», згідно ДК 021:2015 - 71520000-9 - Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт
Код ДК 021:2015: 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт
Кількість 1 послуга
Період постачання 01.08.2025 - 31.12.2025
Місце постачання 01001, Україна, м. Київ, в’їзд від просп. Червоної Калини, 17-21-а до просп. Червоної Калини, 17а (проїзд) (в’їзд відпросп. Володимира Маяковського, 17-21-а до просп. Володимира Маяковського, 17а (проїзд)) На карті

Внесені зміни

    Номер: 849392c2697741939d67b9f73d2688e4
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Уклали цю додаткову угоду до Договору від 01.08.2025 № 7152-03-2025 «Послуги з технічного нагляду та контролю за виконанням будівельних робіт по об’єкту: «Поточний ремонт асфальтового покриття (благоустрій) внутрішньоквартальних проїздів за адресою: в’їзд від просп. Червоної Калини, 17-21-а до просп. Червоної Калини, 17а (проїзд) (в’їзд відпросп. Володимира Маяковського, 17-21-а до просп. Володимира Маяковського, 17а (проїзд)) у Деснянському районі м. Києва», згідно ДК 021:2015 - 71520000-9 - Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт» (далі - Додаткова угода) про наступне. 1. В результаті проходження експертизи та отримання експертного звіту у зв’язку зі змінами вартості Сторони дійшли згоди зменшити суму Договору на 4,14 грн. (чотири гривні) 14 копійок без ПДВ та погодились внести зміни до п.. 3.1. Договору та викласти в наступній редакції: «3.1. Ціна Послуг, що виконуються Виконавцем за Договором, визначається відповідно до Розрахунку вартості технічного нагляду за Об’єктом і становить 2 966,04 грн (Дві тисячі дев'ятсот шістдесят шість гривень) 04 копійки без ПДВ.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 08.09.2025 10:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ 1 від 08.09.2025 до Договору № 7152-03-2025.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 60804a07a1ca46a5b40c8fc71946adb1
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», Постанови КМУ від 12.10.2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», з урахуванням вимог Постанови КМУ від 01.02.2009 року № 668 дійшли згоди та уклали цю додаткову угоду № 2 (далі - Додаткова угода) до Договору від 01.08.2025 № 7152/03-2025 на здійснення технічного нагляду, по об’єкту: «Поточний ремонт асфальтового покриття (благоустрій) внутрішньоквартальних проїздів за адресою: в’їзд від просп. Червоної Калини, 17-21- а до просп. Червоної Калини, 17а (проїзд) (в’їзд від просп. Володимира Маяковського, 17-21-а до просп. Володимира Маяковського, 17а (проїзд)) у Деснянському районі м. Києва», згідно ДК 021:2015 - 71520000-9 - Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт», про наступне: 1. Сторони дійшли згоди за результатами виконаних робіт, зменшити вартість договору на 34,50 грн. (Тридцять чотири гривні 50 копійок) та викласти п. 3.1. у новій редакції: «3.1. Вартість інженерно - організаційних робіт з технічного нагляду встановлюється у розмірі не більше 1,5 % від вартості будівельно-монтажних робіт згідно зведеного кошторисного розрахунку по Об’єкту і складає 2 931,54 грн. (Дві тисячі дев'ятсот тридцять одна гривня 54 копійки), без ПДВ, згідно додатку №1 до Договору».
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 19.09.2025 14:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ 2 технагляд від 19.09.2025 до Договору 7152-03-2025.pdf
p7s
sign.p7s