• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (послуги з ремонту ноутбука)

2 985.00 UAH без ПДВ
Номер: e74b8f665891435ca587a99df03d991e
Ідентифікатор договору: UA-2025-08-01-003679-a-a1
Замовник: Управління праці та соціального захисту населення Куп'янської районної державної адміністрації
Постачальник: СЄРОКУРОВ ВЛАДІСЛАВ МИКОЛАЙОВИЧ
Класифікатор ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної технікиАналіз за цим CPV
Номер договору: 25/07-17 Т
Дата підписання: 30.07.2025 11:26
Період дії договору: 30.07.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Сума договору: 2 985.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Виявлення несправності ноутбука
Код ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість 1 послуга
Період постачання 30.07.2025 - 10.08.2025
Місце постачання
ремонт ноутбука (розбирання-збирання)
Код ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість 1 послуга
Період постачання 30.07.2025 - 10.08.2025
Місце постачання
Заміна матриці (екрану) з підключенням шлейфа до материнської плати
Код ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість 1 послуга
Період постачання 30.07.2025 - 10.08.2025
Місце постачання