• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Послуги з організації харчування – (Класифікатор ДК 021:2015 – 55520000-1 Кейтерингові послуги)

1 315 046.40 UAH без ПДВ
Номер: 5f8c96be3dfb47fb903f55afc14e81ce
Ідентифікатор договору: UA-2025-07-31-008940-a-b1
Замовник: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ СМІЛЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1"
Класифікатор ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послугиАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: Вікова категорія від 1 до 4 років (дітодні): 77.80000 UAH без ПДВ
Вікова категорія від 4 до 6 (7) років (дітодні): 97.80000 UAH без ПДВ
Номер договору: 208
Дата підписання: 31.07.2025 17:36
Період дії договору: 31.07.2025 00:00 - 30.09.2025 00:00
Початкова сума договору: 1 713 280.80 UAH без ПДВ
Сума договору: 1 315 046.40 UAH без ПДВ
Оплачено: 1 315 046.40 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Вікова категорія від 1 до 4 років (дітодні)
Код ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги
Кількість 7050 послуга
Період постачання до 05.09.2025
Місце постачання 20700, Україна, Черкаська область, м.Сміла, вул. Перемоги, б. 18 ; вул. Соборна,107 (підпорядковані заклади освіти) На карті
Вікова категорія від 4 до 6 (7) років (дітодні)
Код ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги
Кількість 7838 послуга
Період постачання до 05.09.2025
Місце постачання 20700, Україна, Черкаська область, м.Сміла, вул. Перемоги, б. 18 ; вул. Соборна,107 (підпорядковані заклади освіти) На карті

Внесені зміни

    Номер: 1324b82a244b438e8c34a9b651437fb3
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Керуючись підпунктом 4 пункту 19 Особливостей, які затверджені постановою Уряду № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), «продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю», частиною 1 статті 188 Господарського кодексу України, частиною 1 статті 652 Цивільного кодексу України, та з урахуванням проведення відкритих торгів (з особливостями), які унеможливлюють виконання зобов'язань згідно з пунктом 13.2. Договору від 31.07.2025 № 208
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 29.08.2025 12:32
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода №1.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 15a5df3c7d4b4eedb591047c2178f92a
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Керуючись підпунктом 3 пункту 19 Особливостей, які затверджені постановою Уряду № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), «покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю» згідно з пунктом 13.2. Договору №208 від 31.07.2025 та частиною 1 статті 188 Господарського кодексу України, частиною 1 статті 652 Цивільного кодексу України, Рішенням сесії Смілянської міської ради від 23.04.2025 №97-11/VIII «Про реорганізацію Дошкільного навчального закладу №17 «Пролісок» та Рішенням сесії Смілянської міської ради від 23.04.2025 №97-12/VIII «Про реорганізацію Дошкільного навчального закладу №21«Оленка»
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 29.08.2025 12:37
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода №2.pdf
pdf
рішення реорганізація ДНЗ №21 - ДНЗ №27.pdf
pdf
рішення реорганізація ДНЗ №17 - гімназія.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: f625e621462c4303b9f8a062cf29ebd7
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Керуючись підпунктом 1 пункту 19 Особливостей, які затверджені постановою Уряду № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі — Особливості), «зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника» згідно з пунктом 13.2. Договору № 208 від 31.07.2025 та частиною 1 статті 188 Господарського кодексу України, частиною 1 статті 652 Цивільного кодексу України. Сторони домовились зменшити кількість послуг в Договорі вікової категорії від 1 до 4 років на 1350 д/днів, після змін складає:7050 д/днів; вікової категорії від 4 до 6 (7) років на 2998 д/дня після змін складає: 7838 д/днів. Зменшити суму договору на 398234,39 грн після зменшення сума договору становить 1 315 046,40 грн.
    Номер додаткової угоди: 3
    Дата внесення змін до договору: 18.09.2025 09:34
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода №3.pdf
p7s
sign.p7s