• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Послуги з організації харчування – (Класифікатор ДК 021:2015 – 55520000-1 Кейтерингові послуги)

1 713 280.80 UAH без ПДВ
Номер: e41c91ea2dae444cb518007c45f75b78
Ідентифікатор договору: UA-2025-07-31-008796-a-a1
Замовник: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ СМІЛЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1"
Класифікатор ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послугиАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: Вікова категорія від 1 до 4 років (дітодні): 77.80000 UAH без ПДВ
Вікова категорія від 4 до 6 (7) років (дітодні): 97.80000 UAH без ПДВ
Номер договору: 208
Дата підписання: 31.07.2025 16:12
Період дії договору: 31.07.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Сума договору: 1 713 280.80 UAH без ПДВ
Оплачено: 1 713 280.80 UAH без ПДВ
Причини розірвання договору: У зв’язку з тим, що система Prozorro не дає технічної можливості виправити зазначену помилку шляхом редагування невірної та помилково оприлюдненої інформації у закупівлі за ідентифікатором №UA-2025-07-31-008796-a. У зв’язку з цим вжити наступних заходів, а саме: помилково оприлюднену/розміщену інформацію вважати недійсною та скасувати закупівлю

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Вікова категорія від 1 до 4 років (дітодні)
Код ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги
Кількість 8400 послуга
Період постачання до 31.08.2025
Місце постачання 20700, Україна, Черкаська область, м.Сміла, вул. Перемоги, б. 18 ; вул. Соборна,107 (підпорядковані заклади освіти) На карті
Вікова категорія від 4 до 6 (7) років (дітодні)
Код ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги
Кількість 10836 послуга
Період постачання до 31.08.2025
Місце постачання 20700, Україна, Черкаська область, м.Сміла, вул. Перемоги, б. 18 ; вул. Соборна,107 (підпорядковані заклади освіти) На карті

Внесені зміни

    Номер: c7e59feb987043d9b5e29ee685a2de5e
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Уповноваженою особою було виявлено технічну помилку в оприлюдненній інформації щодо закупівлі за предметом «Послуги з організації харчування – (Класифікатор ДК 021:2015 – 55520000-1 Кейтерингові послуги)», за ідентифікатором №UA-2025-07-31-008796-a, а саме: в електронному полі «Термін дії договору» зазначено «31 липня 2025 – 31 грудня 2025» замість потрібного «31 липня 2025 – 31 серпня 2025». У зв’язку з тим, що система Prozorro не дає технічної можливості виправити зазначену помилку шляхом редагування невірної та помилково оприлюдненої інформації у закупівлі за ідентифікатором №UA-2025-07-31-008796-a. У зв’язку з цим вжити наступних заходів, а саме: помилково оприлюднену/розміщену інформацію вважати недійсною
    Номер додаткової угоди: Протокол №150
    Дата внесення змін до договору: 01.08.2025 09:19
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Протокол №150.pdf
p7s
sign.p7s