• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Придбання меблів для реабілітаційного відділення, а саме кухонна стінка з різними шафами та з мийкою

22 425.00 UAH без ПДВ
Номер: 8db3373efb064a9cb56ced716830d9e5
Ідентифікатор договору: UA-2025-07-31-005156-a-b1
Замовник: Комунальне підприємство "Нікопольська міська лікарня №4" Нікопольської міської ради"
Постачальник: ФОП Батрак Борис Володимирович
Класифікатор ДК 021:2015: 39140000-5 Меблі для домуАналіз за цим CPV
Номер договору: 89/07
Дата підписання: 30.07.2025 00:00
Період дії договору: 30.07.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Сума договору: 22 425.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Придбання меблів для реабілітаційного відділення, а саме кухонна стінка з різними шафами (відсувними шафами та дверима, що відчиняються) та мийкою 0,6 х2,0
Код ДК 021:2015: 39140000-5 Меблі для дому
Кількість 1 штука
Період постачання до 31.10.2025
Місце постачання 53201, Україна, Дніпропетровська область, Нікополь, проспект Трубників, 50 На карті

Внесені зміни

    Номер: 78cd484a481f4c70bd5a85e9fcf04385
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку "на добу наперед", що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Постанова)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Змына рахунку виконавця
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 03.09.2025 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
89-07.pdf
pdf
ДУ 1 дог 89-07.pdf
    Номер: 889ccca2bd6047c2860c6a0a8f3ac59b
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 30.09.2025 00:00
    Статус:
    Опубліковано
    Номер: e8ef1a60ef73473191c68aa85309defc
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 30.09.2025 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ 2 від 30-09-20253.pdf