• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

ДК 021:2015 код 71247000-1 Нагляд за будівельними роботами. (Технічний нагляд та роботи з виконання окремих функцій Замовника по об'єкту : "ДК 021:2015 (CPV): 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація. Капітальний ремонт (проведення робіт з підготовки до опалювального сезону та здійснення заходів з енергозбереження) покрівлі житлового будинку за адресою: вулиця Сулеймана Стальського, 32 у Дніпровському районі міста Києва")

35 405.35 UAH з ПДВ
Номер: a98fe0bb77e24ad689b2bdf359907866
Ідентифікатор договору: UA-2025-07-28-009834-a-c1
Замовник: Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м.Києва"
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНЖЕНЕР СЕРВІС ПЛЮС»
Класифікатор ДК 021:2015: 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послугиАналіз за цим CPV
Номер договору: 469
Дата підписання: 28.07.2025 00:00
Період дії договору: 28.07.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Початкова сума договору: 36 682.12 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 6 113.69 UAH)
Сума договору: 35 405.35 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 5 900.89 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
ДК 021:2015 код 71247000-1 Нагляд за будівельними роботами. (Технічний нагляд та роботи з виконання окремих функцій Замовника по об'єкту : "ДК 021:2015 (CPV): 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація. Капітальний ремонт (проведення робіт з підготовки до опалювального сезону та здійснення заходів з енергозбереження) покрівлі житлового будинку за адресою: вулиця Сулеймана Стальського, 32 у Дніпровському районі міста Києва")
Код ДК 021:2015: 71247000-1 Нагляд за будівельними роботами
Кількість 1 робота
Період постачання до 30.10.2025
Місце постачання Відповідно до документації

Внесені зміни

    Номер: 4b96c7529b4a43ebbb8c193b0a3c48c7
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Сторони, відповідно пп. 4 п. 19 «Особливостей здійснення публічних закупівель на період дії воєнного стану» уклали цю Додаткову угоду № 1 (далі по тексту - Додаткова угода) до Договору про надання послуг зі здійснення технічного нагляду та окремих функцій Замовника № 469 від «28» липня 2025 року (далі по тексту - Договір), про таке: 1. Викласти Додаток № 2 до Договору у новій редакції. 2. Всі інші умови Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 3. Дана додаткова угода набирає чинності з моменту підписання Сторонами та діє до моменту повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 29.08.2025 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода №1 до Договору №469.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 026b0628dec54dba91032987e3c2a045
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: відповідно до пп. 4 п. 19 «Особливостей здійснення публічних закупівель на період дії воєнного стану» уклали цю Додаткову угоду № 2 (далі по тексту Додаткова угода) до Договору про падання послуг зі здійснення технічного нагляду та окремих функцій Замовника № 469 від 28 липня 2025 року (далі по тексту - Договір), про таке: 1. Викласти Дода гик №2 до Договору у новій редакції. 2. Всі інші умови Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання.
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 07.10.2025 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ № 2 від 07.10.25 до договору № 469.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 23675c984c3748e3ba25ca9063be4afa
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: відповідно до пп. 1 пункту 19 Особливостей, пп. 3.4.3. Договору уклали цю Додаткову угоду №3 (далі по тексту - Додаткова угода) до Договору про надання послуг зі здійснення технічного нагляду та окремих функцій Замовника № 469 від 28 липня 2025 року (далі по тексту Договір), про таке: 1. Сторони домовились зменшити загальну вартість Договору на 1 276, 77 гри. (Одна тисяча двісті сімдеся т шість гривень 77 копійок) відповідно до фактично виконаних робіт та пункт 2.1. Договору № 469 від 28 липня 2025 р. викласти в наступній редакції: «2.1. Ціпа цього договору становить 35 405, 35 грн. (Тридцять п'ять тисяч чотириста п'ять гривень 35 копійок), в тому числі ПДВ - 20 % - 5 900, 89 гри. (П'ять тисяч дев'ятсот гривень 89 копійок).». 2. Всі інші умови Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов'язання.
    Номер додаткової угоди: 3
    Дата внесення змін до договору: 07.10.2025 00:01
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ № 3 від 07.10.25 до договору № 469.pdf
p7s
sign.p7s