• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Капітальний ремонт - безбар'єрне середовище у початковому спеціалізованому мистецькому навчальному закладі "Київська дитяча художня школа №7" Шевченківського району міста Києва за адресою: вул. Парково-Сирецька, 15-Б

Капітальний ремонт - безбар'єрне середовище у початковому спеціалізованому мистецькому навчальному закладі "Київська дитяча художня школа №7" Шевченківського району міста Києва за адресою: вул. Парково-Сирецька, 15-Б

148 700.00 UAH з ПДВ
Номер: 4b7c439b402e4f4da55c322669e3168d
Ідентифікатор договору: UA-2025-07-21-006122-a-a1
Замовник: Управління культури Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації
Постачальник: ТОВ "БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС СТРОЙГРАД"
Класифікатор ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Опис: Капітальний ремонт - безбар'єрне середовище у початковому спеціалізованому мистецькому навчальному закладі "Київська дитяча художня школа №7" Шевченківського району міста Києва за адресою: вул. Парково-Сирецька, 15-Б
Номер договору: 177
Дата підписання: 21.07.2025 10:00
Період дії договору: 21.08.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Сума договору: 148 700.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 24 783.33 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Капітальний ремонт - безбар'єрне середовище у початковому спеціалізованому мистецькому навчальному закладі "Київська дитяча художня школа №7" Шевченківського району міста Києва за адресою: вул. Парково-Сирецька, 15-Б
Код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Кількість 1 робота
Період постачання 21.07.2025 - 31.08.2025
Місце постачання Відповідно до документації

Внесені зміни

    Номер: e40b54d19ee243c1921f80c035eae587
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: У зв'язку із затримками поставки матеріалів та обладнання, пов'язаними із складнощами воєнного часу, продовжити термін виконання робіт до 31.10.2025
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 21.08.2025 09:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
177_1.pdf
p7s
sign.p7s