• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Канцелярські товари

3 436.20 UAH з ПДВ
Номер: 3f5821c6ab734ad28d065999c271cba4
Ідентифікатор договору: UA-2025-07-21-005971-a-c1
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство Кегичівської селищної ради "Кегичівська центральна районна лікарня"
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АМЕТИСТ-М"
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: 210
Дата підписання: 03.07.2025 14:14
Період дії договору: 03.07.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Сума договору: 3 436.20 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 572.70 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Канцелярські товари
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 309 штука
Період постачання до 31.07.2025
Місце постачання 64003, Україна, Харківська область, селище Кегичівка, вулиця Калинова 37 На карті