• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Роботи з технічного нагляду за виконанням додаткових аналогічних робіт по об’єкту: «Реконструкція Плесецької гімназії Калинівської селищної ради з облаштуванням споруд цивільного захисту (укриття) по вул. Центральна 34 с.Плесецьке Фастівського району Київської області (коригування)»

115 405.95 UAH без ПДВ
Номер: 31f604669e22493aa035dd0746964c86
Ідентифікатор договору: UA-2025-07-21-004116-a-a1
Замовник: УПРАВЛІННЯ ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ, ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА, КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ІНФРАСТРУКТУРИ КАЛИНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Постачальник: ФОП Коберник Сергій Володимирович
Класифікатор ДК 021:2015: 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робітАналіз за цим CPV
Номер договору: 114
Дата підписання: 18.07.2025 00:00
Період дії договору: 18.07.2025 00:00 - 31.12.2026 23:59
Сума договору: 115 405.95 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Роботи з технічного нагляду за виконанням додаткових аналогічних робіт по об’єкту: «Реконструкція Плесецької гімназії Калинівської селищної ради з облаштуванням споруд цивільного захисту (укриття) по вул. Центральна 34 с.Плесецьке Фастівського району Київської області (коригування)»
Код ДК 021:2015: 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт
Кількість 1 робота
Період постачання до 31.12.2026
Місце постачання 08622, Україна, Київська область, с.Плесецьке, вул. Центральна, 34 На карті

Внесені зміни

    Номер: 6bb1df03e9ba4f7b946f2c6469007ba4
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    • Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: .У зв’язку із зміною фінансування на 2025-2026 роки, а саме зменшенням фінансування на 2025 рік у сумі 22 506 грн. 50 коп. та збільшенням у 2026 році на відповідну суму, Сторони дійшли згоди внести зміни до пункту 2.1 розділу 2 Договору виклавши в наступній редакції: «3.2. Ціна Договору становить 115 405 грн. 95 коп. (сто п’ятнадцять тисяч чотириста п’ять гривень дев’яносто п’ять копійок), без ПДВ . Обсяг фінансування робіт на 2025 рік заплановано у сумі 92 899 грн. 45 коп. (дев’яносто дві тисячі вісімсот дев’яносто дев’ять гривень 45 копійок). Обсяг фінансування робіт на 2026 рік заплановано у сумі 22 506 грн. 50 коп. (двадцять дві тисячі п’ятсот шість гривень 50 копійок).». 2. У зв’язку із зміною строків фінансування, а саме фінансування заплановано протягом 2025-2026 років, сторони дійшли згоди внести зміни до пунктів 10.1 розділу 10 Договору виклавши в наступній редакції: «10.1. Цей Договір набирає чинності з моменту підписання і діє до 31.12.2026 року, але у будь якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за даним Договором. У разі виникнення незалежних від Сторін обставин, що унеможливлюють виконання ними своїх договірних зобов’язань строк дії Договору може продовжуватись на термін, визначений у додатковій угоді до даного Договору»
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 15.12.2025 00:00
    Статус:
    Опубліковано
Проект договору
pdf
ДУ _1 ТН дог 114.pdf