-
Запит (ціни) пропозицій
-
КЕП
Код ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Інтерактивні панелі НУШ)
309 540.00
UAH з ПДВ
Номер:
90864bd363d54e8e8fa784268d98f0c9
Ідентифікатор договору:
UA-2025-07-15-002740-a-c1
Замовник:
Відділ освіти, молоді та спорту Бобринецької міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
40737491
-
Контактна особа:
Ірина Моторна +380957963029 imotornaya@ukr.net
-
Адреса:
27200, Україна, Кіровоградська область, місто Бобринець, вул. Незалежності,80
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ФОП "РЕВЕНКО ДМИТРО МИКОЛАЙОВИЧ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
3023813656
-
Адреса:
03115, Україна, м. Київ, м. Київ, проспект Перемоги будинок 89А квартира 182
Класифікатор ДК 021:2015:
32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнанняАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю:
Інтерактивна панель iBoard 65" (IB IP 65 А14N), OPS ПК PCiB iB i5-13/8/256GB (PCIB13-i5-8/256), мобільний стенд: 154 770.00000 UAH з ПДВ
Номер договору:
161-25
Дата підписання:
24.07.2025 14:29
Період дії договору:
24.07.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Сума договору:
309 540.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 0.00 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Інтерактивна панель iBoard 65" (IB IP 65 А14N), OPS ПК PCiB iB i5-13/8/256GB (PCIB13-i5-8/256), мобільний стенд
Кількість
2 штука
Період постачання
до 30.11.2025
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
a0de7fe4621d4f9995ccabeb58a2e2d2
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
29.08.2025 09:50
Статус:
Опубліковано